Gå til innhold

Interessant program på NRK! u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne litt, jeg - selv om dette kanskje er litt for seriøst for gjengen her inne... ;-)

Skrevet

Når ble tabloide diskusjonsprogrammer interessant?

Skrevet

Nei, selvfølgelig... Ikke intellektuelt nok... ;-)

Skrevet

Bestem deg da, enten er det for seriøst for "oss" eller så er det ikke intellektuelt nok?

Skrevet

Så ut som Bingolotto da jeg skrudde på teven, men kan muligens ha skrudd på feil kanal, eller skrudd på lenge etter at programmet hun ville vi skulle se var slutt :P

Skrevet

Det var Standpunkt, om "mannspanelet". Likestilling blandt annet.

Skrevet

Det svaret var ironisk, og til Doppler, MintCondition.

Skrevet

Synes det er interessant at også mennene kommer på banen når det gjelder likestilling. Selv om jeg er kvinne, ser jeg at det ikke er likestilling ved feks barnefordeling ved samlivsbrudd.

Og så synes jeg kvinnekvotering inn i styrene er forferdelig nedverdigende. Osv....

Skrevet

Sånn sett er det interessant ja. Det er skremmende mange kvinner som ikke ser forskjellen på likestilling og feminisme.

Hva de oppnår, utenom å gjøre seg til latter, skal være uvisst.

Er det ikke pussig at når menn tar opp temaer som er helt naturlige for kvinner, så blir de sett litt rart på? Det er ikke akkurat likestilling.

Det jeg synes er litt pussig med hele debatten (som forresten var utroolig kjedelig;) er at den i det hele tatt eksisterer. Det burde ikke være nødvendig.

Skrevet

Helt enig med deg, Diva Muffin! Debatten var nok en smule kjedelig, men jeg synes det er bra den blir satt på dagsorden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...