lagrima Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Hei! Jeg skal gifte meg i februar og har tenkt å ha lys rosa eller lilla sko til brudekjolen (den er i svakt rosaskjær), med matchende farge på armbånd og øredobber, samt blomsterbukett. MEN - nå er det jo ikke sånn farge på skoene i butikkene!!! Har ikke sett noe i hvert fall... Er det noe nsom har sett det noe sted? I brudesalongene har de stort sett hvite eller off-white sko, men enkelte steder kan man få farget sko i den fargen man vil, men jeg syens det blir så dyrt, 1400 kr! Tar mer enn gjerne imot tips for å få tak i slike sko! :-)
Maritbrud Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Se på www.kreativtbryllup.no Der kan du bestille sko som de får fargt i USA i alle regnbuens farger. Jeg har selv kjøpt brudekjolen min gjennom de og var vedlig imponert over deres profesjonalitet og service. Ei venninne bestilte en kjole (som hun bestemte fargen på), sølvfargede sko og en machende sølvfarget veske. Hun ombestemte seg når hun fikk prøve kjolen på, og det var ikke noe problem å "omgjøre" hele kjøpet. Du har full returrett. De har "showroom" i samme bygg som panduro i Karl Johans gt. Der har de et utvalg av de skoene du ser på nettsiden deres så du kan prøve noe hvis du vil. Anbefaler de på det sterkeste :-) Lykke til
Lille jente Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg ville ha sølvsko til bryllupet vårt, og jeg fant de perfekte skoene her: http://www.danceshoesonline.com/ Dette er dansesko, som er fantastisk gode å gå med. Jeg gikk med skoene mine fra kl.1330 om dagen til kl.04 om natten og hadde ikke vondt i føttene i det hele tatt. Av vanlige høyhelte sko pleier jeg å bli sårbeint. Du finner masse fine sko her i mange forskjellige farger. De jeg kjøpte kostet 550,- inkl frakt. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå