Gå til innhold

Huff så vanskelig:o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har altid vært glad i jenter, men ikke tenktover det før nå.. Netopp kommet ut fra ett tre års forhold med en mann har ett barn på to år. Dette er det lengste forholdet jeg noen gang har hatt..

Jeg jobber sammen med en på jobben som er lesbisk, og vi har lenge flørtet sånn på tull altid hatt en god tone osv, jeg har tullet flere ganger at jeg skal bli lesbe, pga at jeg har blitt såret av en del gutter oppigjenom, men nå har jeg fått følser for henne.

Flyr rund å flirer fra øre til øre, vet at henne i grunn har følser for meg og jeg har vel i grunn for henne også..

Vi satt og prata på jobben alle jentene i dag om sex osv. vi forsatte å prate litt etter at jentene hadde gått om løst å fast, lurte på om jeg skulle ut i helgen, så sa jeg nei er så lei alle gutter som tenker på en ting, så svarte henne du har vel ikke tenkt på å bytte fil? jeg ble stum og sa jeg har vurdert, men er vel ikke noe man kan gjøre over nattan sa jeg så feig som jeg er..

Når jeg ser henne har jeg helst lyst til å kaste meg rundt halsen hennes for å se om det føles riktig, men jeg er nok litt foredd for å gå den veien der, redd for å stå for den jeg er.. vet jo ikke om jeg er bifil eller lesbisk heller nettopp kommet ut fra et dritt forhold som gikk meg på nærvene og jeg trenger å finne meg selv.

huff vet ikke hva jeg vil med dette inlegge her, men trengte bare ¨få det ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt!

Ehh....kanskje du skal ta en ordentlig prat med hu du jobber med? Fikk inntrykk av dere virkelig har funnet tonen, så kanskje hun vil forstå? Si at du er litt forvirret her, og at du trenger en du kan stole på og å få luftet tankene dine ordentlig.

Bare et forslag....vet ikke om det hjelper, men det skader ikke å prøve...

Ønsker deg i hvert fall lykke til :)

Skrevet

Skjønner GODT hva du mener.. Jeg er ganske sikker på at jeg er bifil, men jeg er livredd for å si det til familien til moren min. De kommer ikk til å forstå, tror mamma tar det pent, vi har snakket litt løst og fast om det fra før. Vil så gjerne i et forhold med ei jente nå.. Er møkklei mannfolk, det er BARE tull.. Jeg er bare redd:( Hvordan kommer man liksom over den redselen? Og hvordan skal man liksom takle all motgangen som evt kommer?

Skrevet

Henne gikk av med ferie på tirsdag, men hvet henne kommer hjem på fredag, skal finne nr. hennes på jobben i morgen å sende en meld å høre om henne vil møte meg på lørdag, vis jeg tør å sende den da he he huff...

Huff alt må være så vanskelig:o( lurer også veldig på hva familien min sier, dette vil nok komme som et sjokk, men skal ta det sakte å sikkert.. Må først finne ut om jeg er lesbisk eller bifil...

Er også veldig redd for å gå ut med dette, og alle motgangene man vil støte på, men det får man bare ta som det kommer tenker jeg nå.

Er så forvirra alle tankene som kommer opp, men vet jo at jeg har følser for henne og at jeg må finne ut av om det kan bli noe mer, tenker bare på henne...

Men det er så kipt at dette skal være så vanskelig:o(

Skrevet

Det beste er jo at du tar kontakt med henne, og at du kan få pratet ordentlig med henne :)

Tror du vil få svar på mye av det du lurer på da....kan ikke garantere det, men så absolutt verdt forsøket!! Hun kommer garantert ikke til å le eller gjøre narr, i og med at hun er lesbisk selv.

Ja, det er kjipt at det skal være så vanskelig, og jeg skjønner godt at du er redd for reaksjonener du evt vil få, men det er jo ikke noe du kan noe for!!! Du kan ikke bestemme over din legning; sånn er det bare!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...