Gå til innhold

vondt i magen, rundt navlen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva kan dette være? har virkelig vondt noen ganger inni magen, rundt navlen. kan det være at magen strekker seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har spurt om det samme før, men ingen svarer meg. vurderer å ringe legevakta...

Skrevet

Kan være det, men ring lege/jordmor å spør vist du er beskymret.

hvor langt er dere på vei da?

Skrevet

Jeg har også disse smertene til tider!!

Vondt og hoste og i det hele tatt!! Regner med at det er bare noe som holder på å strekke på seg der inne! Som regel går disse smertene over enten iløpet av dagen eller max et par dager! :)

Skrevet

jeg er i uke 17 akkurat i dag!!!

Skrevet

Jeg hadde mye av det i forrige svangerskap, det er bare livmora som strekker seg og vil ha mer plass- fikk en velskapt baby. Jeg er i uke 13 i dag, og har nå også begynt å få de smertene igjen. Ikke behagelig, men jeg trøster meg med at det vokser og gror der inne.

Skrevet

dette har jeg oxo...hadde det i forrige svangerskap og,og var sykemeldt fra 5 mnd.kjempevondt i og rundt navlen. stikker og srekker inni der,vanskelig å forklare.jeg tok u.lyd av navlen og de fant ut at det var navelbrokk.navlen begynnte å blåse seg opp hver gang jeg sto,gikk og spesiellt når jeg bærte, var på do el hostet. nå har jeg fått det igjen og blitt sykemeldt.er bare 14 uker på vei,så ser for meg et laaangt s.skap:)

men....spør om ikke de kan ta en u.lyd for å finne ut av dette....lykke til!!

Skrevet

Jeg har også disse smertene. Får vondt i magen og særlig rundt navlen. Gjor vondt å trykke rundt navlen. Jeg fikk dette første gang i uke 13. Var på kontroll på sykehuset i uke 13, og fikk beskjed om at jeg hadde strekt båndene som holder opp livmora. Og siden har jeg fått det nå og da. Men kjenner også litt mildere smerter når livmora stekker og tøyer på seg.

Snakk med jordmor eller lege om du bekymrer deg. Lykke til! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...