Gå til innhold

Oj - der sovnet hun jammen under babygymen....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lå og koste seg under babygymen og plutselig ble det stille...sovnet visst hun:o) Så spørs det når hun våkner, pleier aldri å sovne så tidlig på kvelden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så søtt....syns jeg ser det for meg. Snupp gjorde også det av og til, men hun sov sjeldent lenge under der da. Du får nyte stillheten mens du kan. ;o)

Skrevet

hehe, de er så søte når de er små:)

sønnen min sovna på do i kveld:)

Skrevet

Hehe, apropos soving, samboeren min har sovet på sofaen siden kl. 1830 idag... Jeg nyter stillheten, jeg og!!! hehehe

Skrevet

På do, faktisk....he he:o))))

Skrevet

Oj, ja da spørs det vel om han får sove i natt;o)

Skrevet

Jepp, det skal jeg:o) Kanskje det er tingen - å legge henne under babygymen når jeg vil hun skal sove, hi hi;o)

Skrevet

Hehe, ja, burde vel vekket han, men det er jo litt behagelig og, da.. ;)

Skrevet

ååå, heldig du er:) syns det er så godt når sambo sovner på sofaen:)

fåt tv for meg selv, og slipper å se på alle debatt prog. :)

 

nyt det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...