*Rutletutt* Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Lå og koste seg under babygymen og plutselig ble det stille...sovnet visst hun:o) Så spørs det når hun våkner, pleier aldri å sovne så tidlig på kvelden...
Mille** Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Så søtt....syns jeg ser det for meg. Snupp gjorde også det av og til, men hun sov sjeldent lenge under der da. Du får nyte stillheten mens du kan. ;o)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 hehe, de er så søte når de er små sønnen min sovna på do i kveld:)
Frk. Vable Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Hehe, apropos soving, samboeren min har sovet på sofaen siden kl. 1830 idag... Jeg nyter stillheten, jeg og!!! hehehe
*Rutletutt* Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2007 På do, faktisk....he he:o))))
*Rutletutt* Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2007 Oj, ja da spørs det vel om han får sove i natt;o)
*Rutletutt* Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. oktober 2007 Jepp, det skal jeg:o) Kanskje det er tingen - å legge henne under babygymen når jeg vil hun skal sove, hi hi;o)
Frk. Vable Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 Hehe, ja, burde vel vekket han, men det er jo litt behagelig og, da..
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 16. oktober 2007 #10 Skrevet 16. oktober 2007 ååå, heldig du er:) syns det er så godt når sambo sovner på sofaen:) fåt tv for meg selv, og slipper å se på alle debatt prog. nyt det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå