Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Vi skal leie ut leiligheten i huset vi har kjøpt.Vi skal ta depositum,leietaker skal opprette en depositumkonto.Må vi være tilstede?Vi bor ikke på plassen..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Ja, en av dere (den som har skrevet under på kontrakten) må være med.. Samme når leietaker flytter og skal ha ut pengene..
mamman te Vetle og Alma Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 ja, må ikke begge skrive under da?
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Nei, da vi flyttet til Oslo for en periode så opprettet jeg depositumskonto i banken min her i Trondheim. De ordnet det som ev. skulle ordnes med utleier i Oslo også var alt i boks. Også da vi skulle avvikle kontoen var vi i hver vår by, det gikk også fint. Jeg gav banken beskjed om at den skulle avvikles, de fikk godkjenning fra utleier om at de ikke hadde invendinger, også var alt greit.
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Takk tingeling_80:)Godt vi slipper.. Så Greys,så bra du dyttet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå