Leontine Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Kom midt inn i episoden i dag og har fått med meg at han er syk, og kommer til å dø? Men hvorfor?????
Trultemora er presseklar!! Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Han har fått kreft! Var til legen for å sjekke en føflekk, så viste det seg at det var kreft og at det har spredd seg til hele kroppen hans! Han har fått 3 mnd til å leve! Utrolig trist....
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Huff. Jeg digger Home and Away, skikkelig koseserie, men jeg griner jo av alt og ingenting for tida så dette med Flynn tar på for en stakkars høygravid, overfølsom dame.
ambumamma Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 da kan jeg kanskje glede deg med at hayley og scott snart blir sammen igjen og at amanda blir avslørt. wee!!!!
Leontine Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2007 Dette tar jo helt av ;o) Har sett klipp av begravelsen til Flynn, triste greier (
tryde Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 jeg synes så synd på Sally jeg . Hun har opplev så mye vondt.
cat85 Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Hehe, genialt! Glad det ikke bare er jeg som henger forran tv-sjermen hver ettermiddag Blitt helt hekta på Home and Away igjen. Utrolig trist med Flynn, jeg griner og griner. Bestefaren min er veldig syk nå, så det går veldig inn på meg med serien. Gledelig at Amanda snart blir avslørt da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå