Gå til innhold

Dere som har barn med fregner?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dukket dem opp?

 

Jeg har selv fregner,som jeg riktignok hatet som barn.Men jeg ser faktisk det selv at jeg var nokså søt med de små prikkene på nesa.Jeg liker dem nå.

 

Jeg har to gutter.Eldste blir nok fregneløs siden han er 7.

Men lillemann da....han er 17 mnd.

 

Er det sånn at ingen av mine barn skal ligne meg....bare pappan???

 

Fregner er så fint:o)) Nydlige er barna mine uansett *ler*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jr har 4-5 bittesmå fregner på nesa. De dukket opp i sommer, og han er 3,5 år.

Skrevet

Hun var nok 3 år før de dukket opp. Hun er 17 år nå, og får flotte fregner om sommeren :o)

Skrevet

Junior sine dukket opp da han var ca 3 år tror jeg:-)

 

Skjønningen vår!!! :-)))

Skrevet

Tre år ja...da er det håp da,hehe.

Lillemann kan fortsatt arve mine fregner:o))

Skrevet

Hehe husker jeg hatet mine fregner også, men nå er det helt greit =)

 

Guttene mine fikk fregner ganske sent, husker ikke hvor gammel elstemann var men han var begynt på skolen. Hans viser ikke så godt da :P

Broren hans derimot, han er nett lik meg han. Begynte så smått å få fregner i 4 års aldern, og når han fylte 5 så var det blitt mange =)

Skrevet

Jeg har fregner i ansiktet, hatet dem som barn (siden noen eldre jenter sa det var så stygt). Nå syns jeg at jeg kler dem:)

 

Gutten min har brunt hår, og kjempeblå øyner og noen søte fregner på nesen og litt på kinnene. Han fikk dem for ca et halvt år siden, han er 3 og et halvt år gammel:)

 

Jenta mi er blond, men ingen fregner enda. Syns det er søtt med fregner jeg:)

Skrevet

Vet du, jeg fikk faktisk ikke fregner før jeg ble 17-18 år jeg! Bare noen søte over nesen slik du har da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...