LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Guttongen (5) har på kort tid slitt hull i sømmene på tre sett regnklær fra ulike leverandører, så nå trengs det et som VARER. Og vil helst ikke ha tips om eksklusive baby-butikker på majorstua eller i ålesund siden vi bor i ytre gokk hvor det til og med er over tre timer til nærmeste H&M.
Nit@™ Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Hva med Troll regntøy da? Jeg vet de har tilbud her. Kjøpt selv til begge gutta. Skulle vist være bra sa dama.. (det vil jo vise seg raskt her i huset:o) http://lilletrille.no/shop.asp?mid=3771301&s=1&level1=13234575
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Reflex :-) H&M og de "billigkjedene" holder i hvertfall ikke mål, altfor tynt og pinglete..! Reflex er det desidert beste vi har vært borti, tykt uten å være stivt, og holder vannet ute uansett, gutten vår på 4 år er veldig aktiv og ute store deler av dagen, og har enda ikke greid å slite hull på et eneste sett..!
:)ettena:) Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 hei, har reflex sitt er kjempe fornøyd. har en 4,5,2 åring og alle har dressen, virker slitesterk. jeg har kjøpt den på babyshop til 299 for selebukse og jakke, vet ikke hvor ellers du kan få det. men er sikker på at om du ringer dem kan dem sikkert sende seg ville jeg tro. jeg kommer egentlig fra telemark men bor nå i utkanten av oslo. vet at det er en barnebutikk i bø som har reflex og de tror jeg er behjelpelig med å sende hvis en spør.(barnas butikk)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2007 Er HH helt uaktuellt, dere som kan og har prøvd? Fant ei bukse (er det han trenger) på barn og leker for 149...
Fire småtroll Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Guttene her går i en barnehage med endel fjell på uteområdet, har tatt noen buksebaker og knær at de leker på det fjellet ja....! Reflex er det som har fungert definitivt best for oss. Kjøpte en hellyhansen på tilbud, men de sleit hull i den like fort som H&M og Lindex sine. Veit ikke hvordan denne nye serien til Cubus er da, men den har fått mye skryt og virker mye mer solid enn de andre kjedebutikkene sitt regntøy.
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Vi var ikke fornøyd med HellyHansen, det ble slitt ganske fort... Reflex sin koster også bare 149 for buksa, 299 for hele settet, det er faktisk billigere enn H&M og sånn, der hver del koster 199 kr...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå