Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 har nedelig fått kjøpt meg mammatruser- ikke sånn som ligger langt opp til puppene, men sånn som slutter der hvor magen begynner. Fantastisk etter at de vanlige bokserne har rullet ned noen uker., flere som deler min begeistring??
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 finnes det mammatanga??? og ikke bare truser..?
Babyluren Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Hei. Hvor har du kjøpt disse? Har alltid gått med g-streng, jeg, og nå takler jeg det bare ikke lenger. Sliter litt med å finne undertøy om morgenen, kan man si, så MÅ på shopping...
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Kjøpte på kappahl faktisk- har også kjøpt bh`er der. Relativt billig og ok design.Hadde kun truser,men de var faktisk veldig fine i snittet. kjøpte på kappahl på karl johan hvis dere bor i oslo.
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 De har noen kjempe gode vanlige mammatruser på spar kjøp!Anbefales på det sterkeste..
nøffemamma Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 må man bestille fra spar kjøp el finnes det butikker i oslo??? Vet bare om en i Bergen.
Krolla og Theodor Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg kjøpte mammatruser på Lindex - en av de som går oppunder puppa (den var ikke bra) og en pakke med sånne som slutter der magen begynner: De var veeeeeeeldig deilige!!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 de har 3-pk på HM, veldig gode!! funker også med de "vanlige" 3-pk hipsterene de har der
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 17. oktober 2007 #9 Skrevet 17. oktober 2007 Sist så kjøpte jeg de lave trusene, og var fornøyd med de. Denne gangen har jeg kjøpt noen skikkelig høye på H&M, og de er skikkelig behagelige ) Ikke så pene da..hehe..men skal ikke ha moteoppvisning i dem heller ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå