Gå til innhold

mammatruser.... anyone???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nedelig fått kjøpt meg mammatruser- ikke sånn som ligger langt opp til puppene, men sånn som slutter der hvor magen begynner. Fantastisk etter at de vanlige bokserne har rullet ned noen uker., flere som deler min begeistring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

finnes det mammatanga??? og ikke bare truser..?

Skrevet

Hei.

Hvor har du kjøpt disse?

Har alltid gått med g-streng, jeg, og nå takler jeg det bare ikke lenger. Sliter litt med å finne undertøy om morgenen, kan man si, så MÅ på shopping...

:D

Skrevet

Kjøpte på kappahl faktisk- har også kjøpt bh`er der. Relativt billig og ok design.Hadde kun truser,men de var faktisk veldig fine i snittet. kjøpte på kappahl på karl johan hvis dere bor i oslo.

Skrevet

De har noen kjempe gode vanlige mammatruser på spar kjøp!Anbefales på det sterkeste..

Skrevet

må man bestille fra spar kjøp el finnes det butikker i oslo??? Vet bare om en i Bergen.

Skrevet

Jeg kjøpte mammatruser på Lindex - en av de som går oppunder puppa (den var ikke bra) og en pakke med sånne som slutter der magen begynner: De var veeeeeeeldig deilige!!

Skrevet

de har 3-pk på HM, veldig gode!!

funker også med de "vanlige" 3-pk hipsterene de har der

Skrevet

Sist så kjøpte jeg de lave trusene, og var fornøyd med de. Denne gangen har jeg kjøpt noen skikkelig høye på H&M, og de er skikkelig behagelige :o)

Ikke så pene da..hehe..men skal ikke ha moteoppvisning i dem heller ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...