Gå til innhold

Menssmerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Mange som spør om det er vanlig med mensmurringer, men jeg føler jeg har skikkelig menssmerter. Noen ganger får jeg skikkelig tak så jeg må stoppe opp litt. Noen kvelder får jeg så vondt på venstre side/lysken at jeg synes det gjør vondt å stå eller gå, så jeg blir liggende i fosterstilling i sengen resten av kvelden.

Er dette bare livmoren som utvider seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei. Disse strekkesmertene i livmoren og ligamentene som holder den på plass kan være veldig vonde. En venninne av meg ble tvunget ned i kne av smerter en gang, ble selvsagt veldig bekymret så hun fikk ultralyd for å sjekke at alt var i orden og det var det:) Så mest sansynlig er det "bare" slike smerter du har, men selvsagt, blir du bekymret og det er veldig ubehagelig så ring heller legen ett par ganger for mye:) Er ikke noe gøy å gå rundt å bekymre seg oppi dette følelsesvrimmelet;) Lykke til...

Skrevet

Tusen takk for svar! Får høre med legen neste gang jeg er der.

Skrevet

Jeg har en del menssmerter, og fortalte det til jordmor. Hun likte det IKKE! Har redusert jobbinga og da ble det bedre. Hun sa at hvis det ble mere av det igjenn, skal jeg redusere jobbinga enda mere. Lurt å høre på kroppens signaler å ta det med ro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...