Gå til innhold

November: kan din snakke noe?


Prins&Prinsessa

Anbefalte innlegg

Min kan bare si "dæh" (oversatt: der) når ha nser noe interesangt eller spør hvor pappa er.

Føler det er så mange andre som kan så mye mer nå?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

guttn her i huset sier ball til ballen og lager lys mjauelyd når han ser pusn:)sier også bauu å peker på forskjellige ting,hm vet ikke hva d er men:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier mamma og pappa (litt uklart men), hei, lys, se, der..

 

Føler også at mange sier mye mer.. Men byr meg ikke om det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi sier tittei, "næh", hei, nei nei nei, pus (ssss). Også har hun sagt banan et par ganger, men får henne ikke til å si det igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lille sier; sjeldent mamma og pappa gjorde det mye mer før. men han sier Kira ( det er hunden vår, som han roper på når han spiser han sørger for å slippe en god del mat ned på gulvet til henne for det er jo så gøy når hun spiser det opp)

videre sier han tittæ =tittei, ys=lys, dæ=der, hei sies det også hvær morgen.men favorittorder som virkelig smakes på og utprøves både nattog dag her er TAKK det kan vist brukes til det meste, altså takk som i takk eller takk som i versågod, takk som i se hva jeg har, takk som i hei sepå meg, eller rett og slett takk som i jeg vil ha litt oppmerksom het og dette ordet ser ut som det funker til det og. og så har vi jo takk som i nok gidder ikke mer er lei eller rett og slett som takk for maten. det er liksom det store ordet her som dere ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte jo selvfølgelig takk som i jeg vil ha det du har og er det mat så er det etter fulgt av nam nam nam som i det ser kjempegodt ut. o

 

og ja mamma kan tolke guttensin her, og vi forstår hverandre knis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...