Gå til innhold

Er ikke dette tidlig??? 4.5 mnd og opp i krabbestilling..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hørt om eller har barn som er så tidlig ute? Ble helt sjokkert jeg da lille store gutten min kom seg opp i krabbestilling i dag. Jenta mi gjorde ikke det før hun var 6mnd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min stod i krabbestilling da han var 4,5 mnd, men det var ikke før han var 7 mnd han krabba, det var heller ikke mange ganger han stod i krabbestilling mellom 4,5 og 5,5 mnd..

Gutten min var ganske tidlig ute, han gikk rundt bordet da han var 7 mnd..

Skrevet

oi, ja det var tidlig. Jenta mi var også 7 mnd da hun krabbet=)men hun gikk ikke langs bordet så tidlig da.

Skrevet

Sto han på strake armer og vugga eller hadde bare dradd opp føttene??

Småen dro opp føttene da han var tre mnd, men ikke strakearmer da.Krøllet seg som en liten ball i mageleie. Dette tror jeg er vanlig. Dersom din hadde strake armer er han nok veldig tidlig:D

Full krabbestilling gjorde han ikke før han var nesten 6 mnd.

Skrevet

Jada, helt strake armer. Han sto i planken for noen dager siden, og så har han styra noe voldsomt før han fikk plassert knærne under seg i dag, så han står i ordentlig krabbestilling. Han er en stor gutt da, 69,5cm og 8.5 kg, så kanskje det har noe å si.

Skrevet

flinke gutten da:D

Kan kanskje ha noe å si at han er stor ja, sikkert litt muskler inni der og. Blir jo spennde da å se om han fortsetter utviklingen i dette tempoet, eller om det stagnerer litt. Du får holde oss oppdatert, kanskje han går selv når han er 7mnd;)

Skrevet

he he he, ja det skulle tatt seg ut. Synes i grunn det er veldig fint om han kan vente med krabbing en stund til, kjekt å vite hvor jeg har han=), men er jo veldig morro og da når man ser at de utvikler seg. Skal holde dere oppdatert=)

Skrevet

Gutten min gikk også opp i krabbestilling og gynget da han var 4,5 mnd. Tok første "krabbesteg" på 6 mnd dagen sin og krabbet da han var 7 mnd. Fikk også høre at det var tidlig, så vi har nok noen spreke karer ;-)

Skrevet

Kjenner ei som krabbet når hun var 5 mnd jeg,noe som er langt fra vanlig... He he Men noen er tidlig ute,sånn er det bare:)

Skrevet

babyen til venninnen min krabber ordentlig og fort, og hun er fem mnd. hun stiller seg også opp med rompa i været (som en v opp ned). veldig tidlig og rart, moro å se på

Skrevet

jenta mi krabbet da hun var 5 mnd, gikk rundt bordet når hun var 6 mnd , nå er hun 7 mnd og klatrer i trappene.

storebror var 8 mnd når han krabbet ,så syns hun er noen mnd for tidlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...