Gå til innhold

Da er jeg tilake fra føden!=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble godt tatt i mot av en koselig jordmor, ble koblet til slik maskin som måler rier, men den ga ikke utslag, så ingen rier, heldivis=)

hadde heller ikke åpning, alt var stengt og lukket, så ingen tegn til fødsel, noe som letta veldig for da må jeg ha født ved et annet sykehus!

der i mot sjekka jordmor helsekortet mitt og syntes det var rart at ingen hadde gitt med antibiotika pga utslag på Leu (?),som da jeg var på kontroll i går var på +4..

dermed trodde hun kansje det kunne være en meget kraftig urinveisinfeksjon som gjorde at jeg hadde disse magesmertene.så hun fant en lege og jeg fikk antibiotika som jeg skulle begynne på med en gang!=)

i tillegg hadde jeg feber så hun tok litt flere prøver å jeg fikk lov å dra hjem igjen, men med streng beskjed om å komme inn dersom det ikke skulle gi seg eller jeg var usikker på noe...

føler meg litt letta nå, godt å få vite at ingenting var galt med babyen i allefall=)

takk for lykke ønskningene jenter, dere er så søte=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var godt å høre. Håper du blir bra i magen din igjen! :)

Skrevet

godt å høre at alt er vel.

hadde du +4 på urinen? det har jeg også hatt i det siste, men de fant ingenting ved dyrking av prøve.. (så regner m det bare er utflod)

lykke til videre!

Skrevet

ja hadde +4 i går, +2 i dag..

gårdagens prøve ble send til dyrking men skulle ikke få resultatene før på torsdag, jordmoren synes det var lenge å vente på svar så hun satte meg på en kur i dag for å være sikker..kunne ikke skade sa hun=)

Skrevet

jammen bra at du fikk undersøkt det og fikk roen. Det er grusomt å gå å lure.

Lykke til videre, og hold den lille på plass i magen en stund til. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...