Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Er det vondt å sette inn?Gruer meg sånn jeg:pMen må vel få det etterhvert ja...
wirre;o) Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 ubehagelig, men ikke vondt eller smertefullt.
wirre;o) Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 du slipper iallefall den smertefult pinlige opplevelsen å kjøpe angrepille etterpå*rødme*. Det måtte jeg på mandag, og det var pinlig det. På tide å få satt inn en ny nå. Hadde før vi bestemte oss for å få en liten arvtager.. Iallefall ikke hverken vondt eller ekkelt eller noe problem å ta den ut:o)
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 tror ikke jeg kan ta angrepilla engang..er det som er greia-jeg får ikke ta noe med hormoner i:-(Så det slipper jeg da:-) Takker for svar da:-)
Tante_Sofie Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Hei, Jeg må også holde meg unna hormoner(eller dvs bør..) Har kobberspiral nå og hadde det mellom barna også. Ærlig skal en være, det er jo ikke direkte godt! Men ser flere har blitt anbefalt å ta et par paracet en times tid før, så det er nok lurt. Da blir du mer avslappet, og da gjør det mindre vondt. Lykke til! Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå