Gå til innhold

dere som har kobberspiral..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vondt å sette inn?Gruer meg sånn jeg:pMen må vel få det etterhvert ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ubehagelig, men ikke vondt eller smertefullt.

Skrevet

du slipper iallefall den smertefult pinlige opplevelsen å kjøpe angrepille etterpå*rødme*. Det måtte jeg på mandag, og det var pinlig det.

På tide å få satt inn en ny nå. Hadde før vi bestemte oss for å få en liten arvtager..

Iallefall ikke hverken vondt eller ekkelt eller noe problem å ta den ut:o)

Skrevet

tror ikke jeg kan ta angrepilla engang..er det som er greia-jeg får ikke ta noe med hormoner i:-(Så det slipper jeg da:-)

Takker for svar da:-)

Skrevet

Hei,

 

Jeg må også holde meg unna hormoner(eller dvs bør..)

 

Har kobberspiral nå og hadde det mellom barna også.

 

Ærlig skal en være, det er jo ikke direkte godt! Men ser flere har blitt anbefalt å ta et par paracet en times tid før, så det er nok lurt.

 

Da blir du mer avslappet, og da gjør det mindre vondt.

 

Lykke til!

 

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...