Hibbel Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Hvor mye gir en i gave da? Dobbelt opp eller? Må vel ha to gaver siden det er en gutt og en jente.... Hva bruker dere å gi ved bursdager i bhg- alder?
Frk. Vable Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Du kan jo gi en pakke med Kinder Egg og ta det ene selv... hehehe
Hibbel Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2007 ja, men jeg er jo IKKE invitert da.. hihihi
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Klart de må få hver sin gave! Burde være like selvfølgelig som når to andre søsken har bursdag.
LivetErEnLek Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 De må selvfølgelig få hver sin gave, ikke bare fordi de har forskjellig kjønn, men fordi de er forskjellige personer. Og man bruker like mye på gavene deres som man gjør til andre. Det blir jo helt feil at de skal måtte dele summen fordi de er tvillinger. Hvor mye man gir kommer ann på så mangt. Jeg pleier å passe på å kjøpe ting til den slags gaver på salg, så da får vi fine gaver til en billig penge. Hvis ikke, blir det vel fort en 60-80 kr hvis man skal få noe i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå