Gå til innhold

Hjelp- burddagsgave til tvillinger....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye gir en i gave da? Dobbelt opp eller? Må vel ha to gaver siden det er en gutt og en jente....

 

Hva bruker dere å gi ved bursdager i bhg- alder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo gi en pakke med Kinder Egg og ta det ene selv... hehehe

Skrevet

ja, men jeg er jo IKKE invitert da.. hihihi

Skrevet

Klart de må få hver sin gave! Burde være like selvfølgelig som når to andre søsken har bursdag.

Skrevet

De må selvfølgelig få hver sin gave, ikke bare fordi de har forskjellig kjønn, men fordi de er forskjellige personer. Og man bruker like mye på gavene deres som man gjør til andre. Det blir jo helt feil at de skal måtte dele summen fordi de er tvillinger. Hvor mye man gir kommer ann på så mangt. Jeg pleier å passe på å kjøpe ting til den slags gaver på salg, så da får vi fine gaver til en billig penge. Hvis ikke, blir det vel fort en 60-80 kr hvis man skal få noe i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...