♥Rime♥ Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Sover alle babyer fra kl 19.00-20.00 på kvelden? Ser at de fleste her legger bayene sine på den tida. Jeg har faktisk syntes min på 7 uker er kjempeflink som sovner kl 23.00 for natta. Da sover han til 2-3 ca.(mat) Men nå begynner jeg å lure.. Skulle virkelig ønske jeg kunne få litt kveld for meg selv, og kunne legge meg tidligere. Er jo kjempetrøtt, men må vente med å legge meg til han sovner. Da står vi opp mellom 7.30 til 8.30.. Når kan jeg prøve å få han ttidligere i seng (har prøvd) men da våkner han bare når jeg legger ham ned. Hvordan skal jeg gå frem? Er veldig takknemlig for svar!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 tror ikke du kan forlange at en baby på 7uker vil legge seg så tdilig men..mine er trøtte og vil legge seg ca 2000-2100 og da legger jeg dem..men de begynnte kanskje med det da de var 3-4mnd ca..
bambolina Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 dette lurer jeg også på.....Så har dessverre ikke noe svar til deg. Jenta mi legger seg med oss i elleve tiden og sover ca fire timer. Senere sover hun to til tre timer om gangen før hun skal ha mat. Vi står opp ca halv ni. lurer på å legge henne ca et kvarter tidligere hver kveld for å komme ned til ca kl åtte. Men ser vel ikke helt vitsen med det heller hvis den lengste sove perioden er før jeg legger meg...Da får jo jeg kortere økter å sove på... Noen erfaringer?
Spira31 Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Hei, nei, min jente er litt over 8 uker og hun begynte natt til 8 ukersdagen å sove hele natten ..dvs fra ca midnatt til 7-halv åtte... og det har hun gjort i 4 netter nå! Veldig fornøyd med det,men hun sovner altså som din seint... hadde jo vært fint om hun ville sovne litt tidligere (og så kunne jeg heller amme en gang midt på natten også)... har heller ikke gitt henne noe mme på nesten en uke..merkelig det..for før måtte hun alltid ha en flaske tilslutt etter amming..så nå fullammer jeg igjen. Men merket imorges at jeg måtte pumpe meg (våknet før baby) siden det var så lenge siden amming... ikke dumt det, for får jo et fint fryselager da og det kan jo være greit.. men nå sporet jeg litt av..tenkte bare å fortelle litt hvordan vi har det... ammer du han eller får han flaske? Kan dessverre ikke hjelpe deg ellers.. spent på hva de andre svarer!
snartmammapåny Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Småen begynte ikke å legge seg 19-20 før han var over 4 mnd. Frem til da så var vi heldige om han sovnet før midnatt.
MartinFelipe07 Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Da Martin var nyfødt,la vi han i den tiden også. Først da han var 3-4 måneder,begynte vi å legge han 21.30 tiden. Nå kan han sovne 20.30 og litt utover det. Kommer nok med tiden skal du se!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 På mine har det kommet helt av seg selv, men de var nok litt eldre enn 7 uker ja, kanskje nærmere 3mnd gamle.. Da minstejenta var 7 uker sov hun litt i sjutiden, våknet og var våken til vi la oss, men plutselig sluttet hun å våkne. Hun sov helt til jeg skulle legge meg, da løftet jeg henne over fra vogga i stua til senga på soverommet. Hun våknet noen ganger og puppet før hun sov videre, andre ganger bare sov hun og våknet ikke for pupp før i ett-to tiden.. Så jeg begynte å legge henne på soverommet istedenfor i stua da hun ble trøtt i sju-åtte tiden og sånn har det fortsatt.. Nå er hun 4,5mnd og sover i senga si fra ca 19 til 06 og spiser en-to ganger på den tiden. Men hun skal opp senest klokka seks om morgenen da, da forlanger hun action, ikkenoe kos i mammas seng eller noe..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 Når min var 7 uker la han seg kl 23 (sov da til kl 10).. Når han var 3 mnd la han seg kl 21.. Når han var 4 mnd la han seg kl 19.30.. Når han var 7 mnd la han seg kl 19..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå