Gå til innhold

Trenger litt hjelp ?

Liten januarspire - nummer 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, på besøk fra andre trimester, er idag 27 + 4 og lurer på om det er noen her som kjenner igjen problemet mitt, fikk nemlig ingen svar på andre trimester .

Har hatt en del smerter i magen, magen blir liksom helt hard (en annen måte hard en kynnere), akkurat som at lillingen presser rompe eller hode ut, som han liksom spenner i fra .

Så blir det liksom hardt en spesiell plass, med masse smerter, og når det går over så blir det helt mykt der men da er det utrolig vondt om jeg tar eller stryker over der etterpå, som om huden skulle ha vært utsatt for press.

Om jeg da ligger på siden så kjennes det ut som magen detter til siden, også ganske smertefullt .

Og som om lillingen spenner på begge sidene .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om det ikke er kynnere kan det være den lille som strekker litt på seg ja. har tatt noen rare bilder av magen der det ser ut som om den lille står rett opp og ned i magen bl.a. :)

den lille i magen din har jo fremdeles plass å boltre seg på,så h*n driver nok å turner litt innimellom, selv om det ikke alltid er like behagelig for deg...

når du ligger på siden: legg en liten pute under magen, et håndkle el no, for å støtte opp litt. det hjelper iallefall for min store mage nå! :)

når h*n strekker på seg nå ser jeg stumpen ut ene siden og føttene ut på andre siden, ikke alltid like behagelig, men ser ganske komisk ut noen ganger! :)

Skrevet

det er kansje at babye strekker seg, jeg har kjent noe av det samme men jeg føler at når jeg skal ligge til spesiellt den ene siden at jeg må støtte opp magen hehe...

og det at huden blir vond etterpå er nok fordi den har vært utsatt for et trykk og blir øm etterpå:)

det blir jo etter hvert mindre plass og til babyen i magen...

men nå skal ikke jeg være en sånnen bedrevitende (hater slike folk!!)hehe...;)

viss du er engstelig over det at det gjør vondt så kan du bare ta en tlf til føden og høre om det er vanlig:)

håper det blir bedre

lykke til=)

ble litt langt dette her hehe...

Skrevet

Hei,

har akkurat det sånn jeg også. Har aldri hatt kynnere, men dette er i mitt hode blitt tolket som deg. Barnet sparker fra mot bukveggen og det er utrolig vondt. Ømt etterpå. Jeg er i 40. uke nå og har opplevd dette ettersom plassen har blitt mindre. Noen dager mer enn andre, og forskjellige steder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...