_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 For litt over 3 uker siden fikk jeg bronkitt og for 2uker siden var jeg ferdig med pencilin kuren.. Jeg var veldig dårlig og sleit med pusten.. Jeg er fortsatt tett i brystet til tider.. Det jeg lurer på er om bronkitt "henger" lenge igjen i kroppen??
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg blir skikkelig dårlig når jeg får bronkitt. Men som regel går det kjapt over når jeg får medisiner. Bortsett fra de gangene jeg går med det lenge før jeg starter på medisiner. 3ukers hangling er vel vanlig hos meg.. Fra jeg blir syk til jeg er frisk altså. Men om du plages av det ville jeg ringt lege og fått det sjekket opp. Bedre det enn gå og lure..
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2007 Takk for svar, ser det an litt til og blir jeg ikke bedre så kontakter jeg lege....
mamman te Vetle og Alma Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 jeg gikk leeenge med plager etter bronkitt. flere mnd faktisk. Det endte med at pusten min ble dårligere, og er det enda!
snuppelure 74 Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg hadde stadig vekk bronkitt før, veeeeldig ofte, og jeg ble skikklig dårlig av det og det tok alltid lang tid å bli frisk selv om jeg fikk antibiotika og hostingen hang alltid lenge igjen..... Men så sluttet jeg å røyke for ca 2 1/2 år siden og har ikke hatt bronkitt en eneste gang etter dette faktisk ;o) Bank i bordet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå