Gå til innhold

Noen som har renset Voksiposen sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva måtte dere betale når dere sendte Voksiposen på rens?

Jeg fikk beskjed om 290,- på den som lå nærmest oss... Er dette

normalt i forhold til andre steder?

*blank når det kommer til rens*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde min på rens nettopp og betalte 230,-. men det var uten trekk, da jeg vasket det selv.

Skrevet

Min har lukta fjøs siden jeg kjøpte den, og jeg ringte ei dame på ullkorga for å spørre hva jeg kunne gjøre for å få bort lukta, og hun da at jeg skulle vaske den i maskina på ullprogram med kaldt vann tilsatt to korker salmiakk. Lukta ble ikke borte, men mindre intens, og det gikk helt fint å vaske den hjemme i maskina på ullprogram,- riktignok men kaldt vann, men jeg er ikke redd for å gjøre det igjen:-)

Kosta ikke mange kronene å gjøre det hjemme, men det er kanskje en fordel med ny maskin, og å vaske på ullprogram med lav temperatur...

Skrevet

Vi har ullprogram, men skal du da bruke Milo eller ingenting?

Blir det rent da tro?

Det lukter foresten ikke noe av vår ;o)

Skrevet

Jeg renset voksiposen og ull-posen litt før tulla kom, og det betalte jeg 400 kr. for tilsammen. Syns ikke det var så dyrt :)

Det er vel ikke alle voksiposer som kan vaskes i maskin, de er jo laget av forskjellige materialer. Noen er syntetiske, andre er med dun eller ull e.l...

Våres voksipose har en blanding av dun og ull, og det står at den ikke skal vaskes i maskin. Derfor tør ikke jeg prøve på det, i alle fall. Er heldigvis ikke så ofte man trenger å vaske/rense selve voksiposen da, det holder som regel å få vasket trekket innimellom :)

Skrevet

Har ikkje rensa den, men vaska den i maskina... Trekket på 60 grader, ulldyna på 30 grader ullprogram med Neutral ullvaskemiddel. Fungerte heilt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...