Gå til innhold

Bør jeg dra til legen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller skal jeg prøve å se om det går over? Har smerter i en fot som gjør det vanskelig å gå og å sitte. Vet ikke hva det er, men har hatt det i rundt 5 uker, og det har blitt verre de siste dagene. Har en jobb der jeg går mye. Lurer kanskje på om det kan være isjias i forbindelse med graviditeten, bekkenlåsning eller begynnelse på bekkenløsning? Hva synes dere jeg skal gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du har gått rundt sånn i 5 uker, ville jeg bestillt time til legen

Skrevet

Du skriver ikke hvordan disse smertene er, eller hvor i foten du kjenner dem. Det kan være alle de årsakene du nevner, men det kan også være blodpropp. Så du bør absolutt ta en tur til lege og få det sjekket!!!

Skrevet

Smertene begynner i ett punkt i høyre rumpeball og går nedover hele baksiden av høyre fot. Det presser og trykker nedover foten, og den er av og til vissen og føles ut som at den er svakere enn den andre. Vondt både når jeg står, sitter og går og av og til også når jeg ligger. Klarer ikke sitte på det låret, da det presser slik. Så må prøve å sitte mest mulig fritt med høyre låret...slik at det ikke tr nedi underlaget om dere forstår

Skrevet

Jeg har samme type smerter i begge bena, legen sa det kunne være bekkenplager. Har lest en del innpå her også og det virker som om isjas-lignedne smerter som det vi har er tegn på en bekkenlåsning ja.. Ville tatt det opp med legen, en bekkenlåsning kan visst behandles om en tar tak i det tidlig:) (etter hva jeg har lest her inne:) Lykke til..

Skrevet

Til HelenFlores

Har du fått noen behandling for det? Er du sykmeldt pga det eller går det greit på jobb?

Skrevet

Mest sansynlig er det noe som trykker på isjasnerven, men da jeg hadde det, hadde jeg ikke noen følelse av trykk nedover i foten. Jeg er fremdeles redd for at det kan være en begynnende blodpropp. Uansett bør du ikke bare slå deg til ro med at sånn er det. Ring lege!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...