Gå til innhold

Barnehageassistenter søkes!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 assistenter til familiebarnehage i Drøbak søkes. Det ideelle er om assistentene ønsker å bo i barnehagen, som holder til i en nyoppusset leilighet på 130 kvm. Man disponerer en stor hage utenom barnehagens åpningstid og i helger, samt at det er store muligheter for barnehageplass til egne barn. Gode lønnsbetingelser!

Send søknad til;

[email protected]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Live-in-assistenter? Du verden så praktisk. De trenger jo ikke gå hjem og siden de bor der er det vel bare naturlig at de tar seg av renhold også?

Det er kanskje noe av det dummeste jeg har hørt.

Skrevet

Jeg glemte noe i farta.

Hva gjør disse assistentene når de er ferdige tidlig på dagen? De kan jo ikke akkurat går hjem og slappe av. De vil jo i praksis være på jobb fra barnehagen åpner til den stenger?

Og hva om de skulle bli syke eller sykmeldt? Skal de tusse rundt i badkåpa og nyse litt i frokostblandingene?

Jeg håper det er mer ved denne ordningen enn det fremkommer her, ellers så er det dummere enn det dummeste jeg har hørt.

Skrevet

Jeg lo så jeg sikla av deg nå, Eat sardines. Det kan vel ikke være meningen at de skal bo i barnehagedelen? *ler*

Skrevet

Er det aktuelt om man ikke ønsker å bo i barnehagen da..?

Jeg trenger både jobb til meg selv og plass til datteren min, men har eget hus som jeg ønsker å fortsette å bo i ;)

Skrevet

Som sagt.........jeg håper det er mer ved dette enn det står i innlegget. Men uansett tenker jeg det må være en belastning å bo oppi jobben. Hvis det også er en familiebarnehage, så vil kanskje barnegruppen ikke være av de største og man trenger ikke pedagogisk leder til veiledning så ofte. De vil da kunne risikere å bli alene med denne jobben.

Jeg er meeeeeeeeget skeptisk til dette opplegget.

Skrevet

Det blir vanskelig å ta en 3-dagers da?

Skrevet

Du verden for en optimist du er..................he he. Det må være drømmejobben din. Skyndt deg å søke.

Skrevet

Dersom dette ikke passer for deg, foreslår jeg at du lar vær å søke.... Selvsagt er dette godt gjennomtenkt, men orker ikke sitte her og snakke svada med deg. Beklager...

Skrevet

Klarer allikevel ikke å la være å svare på tiltale.... Jeg driver flere barnehager og har ansatt et vaskefirma til å ta seg av renhold, leiligheten er delvis separat fra barnehagen, og selvsagt kan man være i en privat del dersom man er syk. Ønsker man å benytte seg av en tre-dager, kan man la være å søke på denne stillingen.

Må være slitsomt å være så skeptisk til ting, og i tillegg irritere seg nok over det til å skrive opptil flere innlegg!!

Men skriv gjerne flere innlegg da det hjelper til å holde mitt opprinnelige innlegg høyt oppe på skravlesiden!

Skrevet

"Ønsker man å benytte seg av en tre-dager, kan man la være å søke på denne stillingen. "

Du vet at det er lovfestet at man kan ta seg en tre-dagers når man er syk ikke sant? Dette blir jo bare bedre og bedre. Om man ønsker det fordi man er syk eller om man ønsker det fordi man er lei er jo to forskjellige ting.

Den som søker må jo skjønne at dette er utnytting på høyt nivå. Blir jo som å være en live-in nanny. Hva skal man gjøre om man har egne barn, og sitt barn får vannkopper? Stenge hele barnehagen? Eller en annen smittsom sykdom?

Skrevet

Tror ikke hun mente at man ikke kunne ta en 3 dagers hvis man var syk eller hadde sykt barn. Tror heller hun mente for og ta en london tur eller lignende. (som noen lengre opp har skrevet.) =)

Skrevet

Skal vi se om jeg kan rydde opp litt her..................

Kommentaren om 3-dagersen er humor. Skjønner at det kan være litt vanskelig å oppdage.

Men at dette opplegget er gjennomtenkt har jeg vanskelig for å se. Men nå har jeg heller ikke sett noe annet enn innlegget du har laget. Det er det jeg tar utgangspunkt i, fordi det er det du presenterer som en stillingsannonse.

Du har ikke nevnt en tøddel om hva barnehagen din står for, satsningsområder, hva du ser etter angående kompetanse hos assistentene eller personalpolitikk. Dermed må jeg nok igjen si at jeg er meget skeptisk. Jeg trenger ikke søke, det er riktig, men jeg synes det er min plikt å rope et varsku når det trengs. Om noen lytter får være opp til de.

Og at jeg holder innlegget høyt oppe får jeg håpe ikke blir i din favør.

Skrevet

Ok. Skjønner at alt jeg sier blir misforstått her, Legger ballen død og ønsker alle en god natt. Håper ikke de som eventuelt kunne tenke seg å jobbe hos meg ble skremt av uttalelsene fra ymse folk her, innser at dette var helt feil arena og komme med en forespørsel etter gode arbeidskollegaer. Som jeg sa, er det helt ok å være syk, jeg har vikarordninger. Men er avhengig av folk med god arbeidsmoral, derfor kommentaren om en tre-dager i forhold til en london.tur.

Mine barnehager er alle godkjent av kommune og fylkeslege, vi har kvalifiserte assistenter og utdannede førskolelærere. Satsningsområde varierer, men er alle i tråd med lov om barnehager og den nye rammeplanen.( også i forhold til barns rett til medbestemmelse) Vil bare minne om at en familiebarnehage er en liten gruppe barn, som holder til i et BEBODD hjem. Jeg har faktisk en liten gruppe i mitt eget hjem, og har egne barn. Jeg synes denne løsningen er perfekt for meg, og tenkte kanskje det var flere som ville synes det. Mer info får om man om man søker..... Og innlegget var ikke ment som en fullverdig stillingsannonse, da jeg trodde det ikke var lov å legge inn det her, mer som en markedsundersøkelse for å se om noen kunne være interessert.

• 3 uker senere...
Skrevet

Tenker kun profitt her ja skjønner jeg, en får ikke starte opp familiebarnehage, så lenge ikke huset er bebodd nemlig, så ok tar jobben jeg hvis jeg får minimum 2/3 av tilskuddet du håver inn som ikke er så rent lite!!

Skrevet

Hehe 'rundlurt?' Det er ikke rent lite de håver inn heller....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...