madde på pergo Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Nå er jeg så sikker! Har ikke IKM før den 24 Oktober, men nå har jeg akkurat de samme symptomene som ved forrige graviditet! Sliten og trøtt, skikkelig menssmerter, hodepine (som jeg aldri pleier å ha!) MASSE utflod og luft i magen! (høres deilig ut dere!) Uff! hehe... Jeg vil ikke ta mer tester fordi jeg er redd for å bli skuffet, men dette må være tegn på graviditet! Jeg husker veldig godt da jeg ventet på IKM sist graviditet, da jobbet jeg i en klesbutikk og jeg gikk nok på do 3 ganger i timen for å skjekke om mensen hadde kommet, nettopp fordi det føltes ut som den var rett rundt hjørnet! Men, den kom ikke! Dro til legen samme dagen og var da 5+4 uker på vei! Alle graviditetstestene jeg tok hjemme før dette var negative! Så jeg tror nok at kroppen min bruker lang tid til å skille ut nok HCG til at det skal synes relativt tidlig. Håper virkelig at jeg er gravid!!!!!!!! Kryss med meg jenter!!!
Prinsessa78 Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Krysser fingrene for deg,høres lovende ut :-) Kan du forklare IKM. Hilsen ei som prøver i desse dager :-)
Chezka Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 hehe....jeg har IKM 25. og jeg er også skråsikker denne gangen! Når jeg tenker meg om så har jeg ingen symptomer ennå...hmm...men det er vel ikke mulig å ha symptomer når IKM er 25 - har jo nettopp hatt EL jo ) Jeg krysser fingrene for både deg og meg! Håper virkelig at vi har rett - og at vi er gravide begge to! Klem
madde på pergo Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2007 IKM er den dagen du egentlig skulle hatt mensen, men håper den ikke kommer fordi du vil være gravid. Altså; "Ikke Kommende Mensterasjon". Hvor lenge har dere prøvd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå