Miramor Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Må stille opp i bikini... Det var ikke akkurat det jeg hadde tenkt på denne årstiden. Føler meg litt vel smålubben. Også såååå kort varsel, rekker jo ikke ta av en kilo en gang. Jeg får vel si at jeg er allergisk mot klor :-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Hihi... Badebursdag? :-) Trøst deg med at det garantert er noen der som skulle ønske de så ut som deg! Det er det alltid. ;-)
Mom2Two Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Hvorfor må du stille opp i bikini da? Kan vel fint ha på badedrakt om du føler deg ukomfortabel i bikini... Ingen som kan pålegge noen å gå i bikini...
Miramor Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2007 Det er for voksne altså... :-)
Miramor Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2007 Det var jo en god ide, men hvor får man kjøpt fine badedrakter nå da? Med "hold in effekt"?
clarice_starling Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Vet ikke om de har de enda, men jeg kjøpte på KappAhl i sommer. Den var ganske stram (holdt på plass) men egen ekstra "hold" for puppene.... tror merke var BodyZone. Den var svart med 2 tynne hvite striper i siden som gjør at det ser ut som en har litt timeglass figur...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå