Gå til innhold

Er reima veldig stor på størrelsen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte str 80 i vinterdress på salg. Nå er snuppa 71 cm, og jeg tenkte at den ville passe til vinteren. Da jeg prøvde dressen på henne var den ALTFOR stor. Hun drukna nærmest i den. Kan den være merka feil eller er de bare store på str?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er veeeeldig store tulla på 16måneder har høstdressen i størrelse 74 passer bra og vinderdressen i 80. Litt stor men passer bra nok til å bruke den nå.

Skrevet

De er litt store... Men jeg ville kjøpt str 80 hvis jeg var deg. Har ei jente på 77 cm, og jeg har kjøpt str. 86. Vinteren er lang i dette landet.

Skrevet

Syns ikke de er så store jeg, helt normale i str. :o)

Skrevet

De er ganske store ja,, ca 1 str større enn hm og 2 str større enn andre :) Vi har kjøpt 86 til snuppa vår, hun bruker vanligvis 86-92, men hun svømmer i reima dressen...

Skrevet

Jeg synes de er ganske normale, men ofte korte i ryggen og litt lange i bein og armer.... (og rygglengden er nesten det viktigste da)

Skrevet

Pussige greier. Snupp har 4 dresser i str 98, en reima, en fra cubus, og to fra helly hansen, syns de virker like store alle sammen.

Skrevet

Jeg synes de var små helt til jeg fikk mellomste som er litt småvokst og ikke har lang rygg slik som eldstemann, da synes jeg plutselig de var store i størrelsen, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...