Gå til innhold

Er nå 16 dager over..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ingen tegn til tr. Har ikke tatt en ny test siden onsdagen, men skal til legen til mandagen. Jeg skjønner ikke hva som skjer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

håper det går bra da... jeg tror kroppen min har hoppet over en syklus, jeg har nok el nå... det er jeg temmelig sikker på.. det stemmer også med om jeg hadde fått tr når jeg egentlig skulle hatt den. så det begynner å lysne i mine tanke ganger;o)

håper det lysner for deg også snart...

Skrevet

ja, det håper jeg også:)) Men det er jo godt at du har funnet ut noe da:)

jeg har ikke helt trua på at jeg er gravid, men heller at det er noe annet.

Får jo se hva legen sier da:))

Skrevet

jeg fikk tr 16 dager over ikm sist syklus.. travelt å ha det slik!!! har du hatt el da?

Skrevet

Jeg har aldri testet om jeg har el. Men jeg har hatt reglemessing mens lenge, på 28 dager. Så hvorfor den uteblir nå vet jeg ikke, jeg går ikke på p-piller, sprøyte eller spiral. Så det er jo en liten sjans for jeg er gravid. Men så lenge jeg tester neg for 1 uke siden, så har jeg ikke helt trua. Men det er jo ikke tegn på at tr kommer altså.

Skrevet

kanskje hormonene i kroppen gjør seg klar til å ta i mot en baby.. hvem vet... jeg hadde egentli ikke tenkt å begyne å tempe etter el, men nå agrer jeg ikke... og at jeg har begynt å sjekke tappen.. det var deilig å få en oversikt, bare håper det ikke skeier ut igjen her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...