Gå til innhold

Dere som er gravide igjen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

litt ekkelt kansje men hadde dere litt spnn brunaktig uflod før dere testet dere...føler jeg kan være gravid men det er for tidlig og teste enda...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hatt brun utflod. Mensen ble borte og jeg tok en test =0). Masse lykke til

Skrevet

takk!!

 

det er helt forsvunnet nå...hmm...lurer sånn på!

 

 

HI

Skrevet

Ikke så uvanlig det:) Jeg hadde det med min første. Det begynte rundt den tiden jeg skulle hatt menstrusjonen. Var hos lege og sjekket. Og (intime detaljer) det var vist gammelt blod. I mitt tilfelle da. Jeg hadde i tillegg endel blødninger gjennom hele svangerskapet. Alt gikk bra:) Så alt er mulig:) Ta en test du. Clearblue kan du vel ta 3 dager før du venter mensen? Står greit på pakka ihvertfall:) Lykke til:)

Skrevet

jeg har litt utflod med litt blod i. UL viste at det ikke kommer fra livmora, men fra litt lengre fram, hehe om du skjønner. Trenger ikke være farlig:)

Skrevet

Førstesvagerskap blødde jeg, det var en spontanabort. Andre svangerskap blødde jeg, hel første trimester, eller hadde brunt gørr, det gikk helt fint. Dette svangerskapet har jeg blødd litt, eller hatt litt brunt utflod, og alt er vel og fint med barnet, var på UL i går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...