Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 litt ekkelt kansje men hadde dere litt spnn brunaktig uflod før dere testet dere...føler jeg kan være gravid men det er for tidlig og teste enda...
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Aldri hatt brun utflod. Mensen ble borte og jeg tok en test =0). Masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 takk!! det er helt forsvunnet nå...hmm...lurer sånn på! HI
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Ikke så uvanlig det:) Jeg hadde det med min første. Det begynte rundt den tiden jeg skulle hatt menstrusjonen. Var hos lege og sjekket. Og (intime detaljer) det var vist gammelt blod. I mitt tilfelle da. Jeg hadde i tillegg endel blødninger gjennom hele svangerskapet. Alt gikk bra:) Så alt er mulig:) Ta en test du. Clearblue kan du vel ta 3 dager før du venter mensen? Står greit på pakka ihvertfall:) Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 jeg har litt utflod med litt blod i. UL viste at det ikke kommer fra livmora, men fra litt lengre fram, hehe om du skjønner. Trenger ikke være farlig:)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Førstesvagerskap blødde jeg, det var en spontanabort. Andre svangerskap blødde jeg, hel første trimester, eller hadde brunt gørr, det gikk helt fint. Dette svangerskapet har jeg blødd litt, eller hatt litt brunt utflod, og alt er vel og fint med barnet, var på UL i går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå