Gå til innhold

Gråter så fælt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi legger gutten vår i 7 tiden, han gråter somregel 5 min før han sovner for kvelden, tidligere såv han da til morgenen. Men den siste uka er det helt ekstremt, han sover kanskje en halltime til en time før han våkner og illskriker, går opp for å roe han, men bare skriker til vi tar han opp og ut av rommet..høres helt forferdelig ut! Hva skal jeg gjøre?? Plis hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:o)

det første jeg ville ha gjort er å tatt han med til legen for en sjekk.

For å bekrefte eller avbekrefte at han eventuelt gråter pga noe plager ha.

det er første steg man må ta.

For om de der finner ut at noe faktisk plager han så har dere svaret med en gang.

men om de ikke finner noe galt ved han, så kan det rett å slett være oppmerksomhet han vil ha eller kanskje han har separasjonsangst.

Ta en tur til legen først værtfall, er som regel enklerer å gjøre noe med det når man får direkte svar på hva det kan være.

Lykke til:o)

Skrevet

Han er 11 mnd.. hva kan igrunnen være galt? Han slutter å gråte og er lysvåken og kryper rundt i stua og leker nå...kanskje det er seperasjonsangst ja, men hva skal vi gjøre da? Vil jo at han skal sove fra kveld til morgen;)

Skrevet

hei. begynner med å si at jeg ikke får til å endre nicket mitt så det er litt gammelt..hehe:)

uansett.. kanskje du kunne prøve å la han ligge å skrike litt, gå inn til han, gi smokk hvis han bruker det.. stryke llitt på han og prøve å roe han uten å ta han opp.. det er ikke lett, i know, men kanskje det kunne hjulpet.. jeg tror nok det er en fase han går igjennom, og hvis dere gjør det noen kvelder går det kanskje over..kanskje han er engstelig og vil ha oppmerksomhet.. trenger ikke være værre enn det, og da finner de jo fort ut at om man skriker litt kommer de opp og det er jo det de vil.. er jo ingen ekspert jeg da, men er jo et tips. lykke til:)

Skrevet

Ja, da kan det hende dere må til med den berømte skrikekuren...

Vi måtte det på vår sønn , det er veldig tung for alle sammen , men må gjerne til.

Men jeg hadde uansett ville tatt en sjekk til legen, for da blir det mye enklere for dere å sette hardt mot hardt når dere vet 100% at det ikke er noe annet i veien med han enn at han vil ha oppmerksomhet.

Ta kontakt med helsestasjonen eller søk på nett om (skrikekur) husker ikke helt hva de kaller den. Men det funka værtfall kjempe bra til oss.

Men det var utrolig tøft mens det står på og man må være knall hard og ikke gi seg. det kan gjerne ta opp til en uke, så man må virkelig stålsette seg.

Gå på skift du og mannen.

Veldig viktig at det blir fulgt fra a til å og at man ikke avbryter midt i. Da blir værfall barnet usikker.

Lykke til og håper dere finner en løsning:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...