grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 er på dag 20 med pergo. har enda ikke funnet eggløsning men stikkningene i eggstokkene har jidd seg. shitt. jeg griner aldri når jeg får sånne trise mail å sånt. men ista fikk jeg en trist en på funnwal på facebook å stor tuta. gtrein så tårene spruta. hva er det som skjer?
gunnilla Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Er på dag 16 med pergo selv.Har valgt å ikke stresse med eggløsnings tester eller temping,håper på at regelmessig kos med sambo skal gjøre susen.Men har nok desverre ikke merket noe på kroppen som kan hinte om en egggløsning enda.....hadde jo håpa det da. Men føler ellers at hormonene er litt på tur,blitt skikkelig sutrete,og det er ikke normalt for meg.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2007 jupp d er jeg:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2007 gry halvorsli
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. oktober 2007 tusn tusn takk <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå