rampejenta - ny spire Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 hadde jeg fortsatt ikke fått mens.. så jeg tok en test... og den var positiv!!!! til og med langt ut på ettermiddagen etter å ha vert på do mange ganger i dag..hihi.. så etter 8 pp var det endelig min tur..
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Gratulerer så masse.. Håper jeg får positiv i morgen.. Hadde svaaak pos i dag men det var etter 15min.. Skal visst egentlig ikke lese av så sent.. Men håper håper..... IKM i morgen... Men det var deg jeg skulle gratulere.... Lykke til med den lille babyen..
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 gratulere så utrolig mye:) er så glad på dine vegne:)
rampejenta - ny spire Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2007 takk jenter.. håper dere kommer etter så snart som mulig.. min oppskrift var: ingen testing ingen temping, bare masse god sex..
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Gratulerer så mye!!!! kos deg med spiren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå