Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Heisann. Trenger litt info her: Det står at det er geltain. Når den løser seg opp ma vel den ut... Kommer den ut som tynn utflod? Eller hvordan har dere opplevd det? For hos meg har jeg hatt en tynn utflod hele dagen.... Eller er det fostervannslekk? Tror kanskj ejeg ringer føden... men vil ikke virke for hysterisk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå