Gå til innhold

Føde i Fredrikstad i desember????


Trine 77

Anbefalte innlegg

Er det noen her som skal føde på fredrikstad sykehus i desember, jeg selv skal føde der en gang mellom 3(Min termin- mensen) og 12 des. ( UL-termin) Skal føde på B3. Har vært der 2 ganger allerede pga. et fall og en blødning. Har bare positivt å si om dem. Du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Skal også føde på B3. Ul-termin på sykehuset sier 15 des og har også tatt en ul tidligere i svangerskapet,fikk da 12des..

Har også vært innlagt på B3 to ganger pga.magesmerter som de ikke finner ut av.. Barnet har det bra,men mor har det ikke bra... Både jeg og min samboer er veldig fornøyd med de som jobber der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Trine 77.

Grunnen til at jeg skal føde på B3 er at jeg fødte en død gutt i uke 30 sist. (jan -07)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også,har termin den 8 desember.. Har enda ikke vært der,men det går vel ann å ringe dit og få en omvisning? Noen som har gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei. Jeg har termin den 24.12 og skal føde på B2 (normalenheten). Skal på omvisning den 22 november og for de som ikke har vært på det enda, så er det bare å ringe ned til Fredrikstad og bestille enten grp.omvisning eller samtale m/jordmor og privat omvisning.

Lykke til alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal oxo føde der, men på B3 jeg oxo. Syns det er så trist på B3 jeg.

Termin 14 desember. Men har mine tvil, blir nok keisersnitt denne gangen oxo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også føde i fredrikstad, termin 27.12. fødte på b3 for et år siden og var super fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...