Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sikkert et vanvittig dumt spørsmål, men tar sjansen på å spørre likevel...(selv om hormonene herjer her inne for tiden)

Når man "skal " kjenne etter liv...hvor er det best å ta på magen da? og hvordan skal det kjennes ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er noe du kjenner innenfra... Etterhvert når babyen blir større vil du i tillegg til å kjenne det, se det tydelig utenpå magen. De første bevegelsene kjennes ut som bobler som brister eller sommerfuglvinger som slår forsiktig.. Dette er normalt fra uke 15-21.. Noen kjenner før også.. Legg deg ned på ryggen og vær helt i ro.. Spis eller drikk noe søtt og håp at nurket beveger seg.. De første gangene skjer de så fort at du lurer på om det virkelig var babyen du kjente.. Etterhvert er du ikke i tvil... Håper det var svar på spørsmålet ditt... Lykke til videre med svangerskapet... Kos deg...

Skrevet

takk for svaret..nå blir det å finne frem noe sukker og legge seg ned;)

Skrevet

Jeg synes ofte det hjelper å ligge på siden for å kjenne noe. De siste dagene har jeg kjent liv hver dag nesten med det samme jeg har lagt meg om kvelden. Mulig babis våkner av at det plutselig blir rolig??? Er 15+3 jeg nå.

Skrevet

Ser forøvrig av profilen din at du ligger et par dager etter meg. Jeg har ikke kjent liv mer enn i 3 dager, så det er ikke sikkert at det er mulig å kjenne noe ennå? Jeg venter nr 3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...