Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Når kan man begynne? Er det noen forskjell på kapsler og teen? Noen som har erfaring med det?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Kan begynne med kapslene etter uke 34, teen noe tidligere, usikker på når. Kapslene er sterkere og gir visstnok større effekt enn teen. :-)
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Hei! Min jordmor hadde ikke så kjennskap til bringebærkapsler da jeg nevnte det for henne sist. Hun rådet meg til å ikke starte før i 37. uke, fordi da er det ikke så alt for langt igjen til termin. Det er dumt å framprovosere en for tidlig fødsel(prematurfødsel(fødsel før uke 37). PS min jordmor jobber også på sykehuset.
Mamma'n til 2 Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Te kan man visstnok starte med 2/3 mnd før. Kapslene sier de i helsekosten at man kan starte med like tidlig, men jeg ventet til 4 uker før etter råd fra jordmor. http://www.rolv.no/urtemedisin/medisinplanter/rubu_ida.htm
line_n & sara Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 jeg starta med te i siste trimester, blander to, tre ts rein bringebærblad te med annen god te i løsvekt, så smaker det godt! drakk vell to-tre kopper om dagen, 5 uker før term økte jeg til fire, fem kopper om dagen! skal ta med meg teen i barselbaggen min, for det er anbefalt å drikke litt etter fødselen også! forhåpentligvis kan jeg gi en god tilbakemelding om under fire uker! for da er jeg ferdig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå