Gå til innhold

Hvor mye spiser deres små på 7-8 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min spiser bare 4 måltider per dag, og lurer på om det kanskje kan være litt lite...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likjn her spiser litt dårlig for tiden. Spiser grøt om morgenen og på kvelden og middag da. Å så er det pupp mellom hvert måltid. Skal prate me hs omd etfor synes han spiser så lite for tiden.

Skrevet

Min har også 4 måltider om dagen, er 8 mnd.. kommer vel mer på hva du gir og hvor mye..

Skrevet

Ja det er kanskje litt vesentlig?

HI her...

Hun får pupp og litt grøt (1\2 porsjon ca) kl 08

Pupp og 2 skiver med leverpostei kl 12

Pupp og halvt middagsglass kl 16

Pupp og litt grøt, eventuelt brødskive(er ikke så glad i grøt7...) Prøver å få det til at det tilsvarer en full porsjon grøt på kvelden iallefall, da vi holder på med natt avvenning og jeg synes det er godt å vite at hun er god og mett når hun legger seg.

Skrevet

Hadde min gutt på 8m mnd spist så mye hadde jeg vært storfornøyd. Her vil han kun ha pupp. Har jeg flaks kan jeg få lurt i han 2 ts med grøt og en brødbit på str med en ert totalt i løpet av dagen. Hvordan får du i henne så mye? Tror jeg har forsøkt det meste men trenger alltids flere tips...

Skrevet

Sier du d ja :-) Grøt har hun aldri vært spesielt glad i, men prøver litt både til frokost og kvelds, noen ganger spiser hun litt mens andre ganger ingenting! Middag har hun heller aldri vært spesielt glad i, men ca. de siste 14 dagene har hun begynt å gape litt fornøyd når det kommer middag på skjeia :-) Brødskive har hun bestandig elsket, men det må være leverpostei på! Hun gaper og gaper, men etter 2 store skiver, så gir jeg ikke mer, fyller på med litt frukt eventuelt da, men det er ikke bestandig så veldig populært heller.

Jeg fikk tidligere mange forskjellige råd for å få snuppa til å spise grøt, forskjellige typer, blande i frukt, forskjellig konsistens og temperatur. Men det virker ikke som noe av det spiller en rolle, enten spiser hun litt eller så kniper hun igjen munnen. Skal nemlig ha brødskive med LEVERPOSTEI! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...