mayaya Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Sorry at jeg maser altså... Men her sitter jeg på andre siden av kloden og prøver å organisere ting klart for norsk vinter.. hehe Men her kommer det... MiniTec... Er det Reima sin vinterdress for babyer eller?
mayaya Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. oktober 2007 usa :-p Oki, så om jeg skal ha i str 80 er dette den riktige? men det står rosa eller blå... jeg synes det ser brun ut?? får man kjøpt den i brun??
mayaya Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2007 huff da, hva er galt? håper det går bedre nå da, om det er du eller en unge.. *klems* Ang dress, finnes noe annet en mini i str 80 da? jeg synes det bildet ser brunt ut.. så antar at kanskje en eller annen dress er i brun?
mayaya Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2007 gutt ja.. oki ,den er altså rosa ja... hehe... jeg tenkte at det hadde vrt såå bra med en nøytral dress i den størrelsen liksom, for de var så veldig gutt og jente.. mtp arv liksom. Men jeg kan jo bare fikse gutt hvir det blir en til også da *fnis* mini er 6.5 måneder nå, dvs 8,5 i desember når vi kommer hjem... 1 år i mars. liten av seg. Sikkert rundt 7 kg nå (var 6,3 for en mnd siden)..... Hvordan velger man størrelse da? Man kjøper bare en som varer hele vinteren, ikke sant? Sorry maset altså, bare hopp av når du ikke gidder mer :-p Jeg er bare såååå grønn på sånt *fnis*
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 tipper 80 vil passe i massevis jeg da:) Bare mas i vei hehe. Fordelen med en lyseblå er at jente fint kan bruke den.....værre på rosa dress på en gutt synes jeg:)
mayaya Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. oktober 2007 ja, jeg tenkte også på 80... men så tenkte jeg på 74 et øyeblikk.. men... hehe.. Han er 68 nå da, på vei inn i 74... Så 80 blir iallefall nok! om ikke for mye.. hehehee... fram-tilbake-fram-tilbake.... Sånn er min dag liksom. *fnis* den lyselå er ikke FOR gutt altså? goodie!
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 jeg har arvet en mørkeblå vårdress til snuppa. Synes ikke det gjør noe til en jente...er jo bare å sprite opp med en rosa lue f.eks:) Den lyseblå fargen er forresten utrolig fin.
mayaya Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. oktober 2007 Ja, mørkeblå blir som rødt, tenker jeg, mens lyseblå blir mer som rosa... Hihihi.. Men i "verste" fall så får vel en evt nesedame få sin egen da :-)
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #10 Skrevet 16. oktober 2007 jepp:) Greit med et skift er argumentet da hihihi jeg sliter litt med argumenter da.....med 3 jenter:)
mayaya Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 16. oktober 2007 hihi.. har du flere argumenter, så bare kom med dem :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå