Gå til innhold

dårlig samvittighet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

ville dere hatt dårlig samvittight hvis dere spiste godterier hver dag?

jeg har sååå lyst på, men spiste så mye i helgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok at jeg hadde hatt dårlig samvittighet dersom jeg spiste godteri hver dag ja :)

Prøver å holde det til helgen (fre+lør) og det går (stort sett) greit. Har ofte søtbehov, men klarer å stoppe det, dersom jeg er rask med å putte i meg litt frukt. Men det er ikke lett å holde seg noen ganger. Ser frem i mot alle bursdager, og jul, og sånt for tiden, for å ha litt mer unskyldning til å spise litt ekstra godter...hehe... Lurer meg selv litt ja..

Liker du svisker? De hjelper meg ved søttrang - og hjelper på magen ;)

Skrevet

hehe. godt å høre at det bare ikke er meg som har et søtbehov.

prøver også å holde det til helgene, men er litt vanskelig da..

er ikke svisker typen nei, men er veldig glad i frukt. så får heller putte en frukt i munnen..:)

Skrevet

jeg har vært sånn hele livet at jeg spiser det jeg har lyst på når jeg har lyst på det. har aldri vært overvektig selv om jeg elsker godterier. og jeg har ikke tenkt noe på å gjøre noe for å spise mindre nå som jeg er gravid. jeg passer på å få i meg de vitaminene jeg trenger og variert mat men vist jeg har lyst på noe godt så spiser jeg noe godt.

Skrevet

Et forslag, siden du liker frukt:

Skjær opp frukt i biter (som tåler å stå litt i kjøleskap) eks canalopemelon, honningmelon ol, eple, jordbær, eller det du liker, og sett i kjøleskapet. Da er det enklere å ty til dette :)

Selv synes jeg det er kjempegodt, og noen ganger heller jeg på litt yoghurt.

Dette er iallefall effektivt mot søtsuget ;o)

Skrevet

takk for tipset:)

dette skal jeg prøve ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...