milli87 Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 For 6 mnd siden kom samboeren min og lurte på om mora hans kunne sove over her hos oss fordi hun hadde krangla med kjæresten. det skulle bare bli ett par dager. men det er nå altså 6 mnd siden og hun bor her enda!!!! besteforeldrene til sambo bor over oss(altså svigemors foreldre) så istarten var hun kun der oppe og sov på gjesterommet vårt. men nå har hun begynt å komme mer og mer inn hit, begynte med små toalettbesøk til låne vankoker til dusjing (noe som har medført til at hun har brukt av min sminke, kremer osv) . sambo har kjeftet på henne tidligere men hu skjønner det jo bare ikke. vi har snakket om å kjøpe hus men fikk vite istad at det ikke ble noe for ingen kunne/ville være kausjonist. så da bare klikka det helt for meg og jeg eksploderte og sa at jeg ikke orka bo sånn her mer bla.bla.bla til sambo.. og han sier hva vil du jeg skal gjøre da kan ikke bare hive henne ut. og hu kommer til å bli boendene her har det jo som plomma i egget, betaler ikke for seg, får mat, penger av foreldrene sine hvis hu skal til legen/tannlegen.. pluss går på sosialen.. hvorfor er det ingen som sier noe? jeg føler ikke jeg har stort jeg kan si heller når hele familien bor rundt da ville jo jeg blitt den slemme. pluss at datteren vår nå er blitt 3 1/2 mnd. og jeg ville gjerne pusset opp det rommet hun bor på. Ærlig talt dama er jo noen å 40 åssen går det an å bli sånn???
Mom2Two Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har ingen gode råd, men du har min dypeste medfølelse!!!! Ikke mange som hadde orka og hatt svigermor på gjesterommet i 6 mnd.... Enhver kunne vel klikket da..... Stakkar deg sier jeg bare.... Kom dere bort derfra. Lei leilighet et annet sted!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå