Gjest MMJ Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Leste for en stund siden av en av grunnene til Britney mistet barna sine var fordi hun hadde vært naken forann dem... Her dusjer vi jo nakne... og mine barn under 3 år har jo sett meg naken. Er det fælt da...?
☆Anonymia☆ Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 eh ? seriøst ? nei det kan jeg aldri tenke meg er grunnen.. maaaange er jo nakne forran barna sine...
fleXibel Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Nåå.. tror det mest var at hun er så psykisk ustabil som det hun er nå.. er jo en fare for seg selv, og da er hun ikke i stand til å ta vare på et barn enda mindre to..
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Her sprader vi rundt nakne "rett som det er " Det er jo helt naturlig å gå fra senga til dusjen om morgenen, og gå rundt for å hente klær på vaskerom etc før man kler på seg. Ser ikke helt at det er skadelig, heller sunt å få et naturlig forhold til nakenhet. Har ikke tenkt på å dekk emeg til for jr engang, og han driter i om vi har klær på oss eller ikke.
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Skal ikke tro alt du leser ;-) Det nekter jeg å tro. Mine små gutter ser meg naken rett som det er ;-)
mayaya Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg vil vel tro at det bare er toppen av kaka liksom.. Og det er forskjell på naken og naken, om du skjønner hva jeg mener.... Naken til dusjen eller svinse rundt i stua hele dagen feks? Ungene tar nok ikke skade av bading sammen feks, det handler jo om at de lærer hvor det er naturlig med nakenhet og ikke.. kanskje?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Hmm...hvem skulle tatt vare på alle ungene om det å se mamma naken var nok til at de kom under barneværnets ansvar? Vil tro at til og med fosterforeldre har et naturlig forhold til kropp, så da tror jeg A/S Staten hadde hatt ett problem.
Mom2Two Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 Huff, skjønner ikke at folk gidder å gå på det som står i et "glossy magazine".... Selvsagt er ikke det grunnen til at hun har blit fratatt barna!!! Jeg fler virkelig med jenta, jeg, alle bare velter seg i hennes elendighet.. Tror hun kunne trengt noen virkelig gode venner eller en familie som faktisk stilte opp for henne. Det ser ut til at det går galt med de fleste "barnestjerner"... Sørgelig.. Det er jo bare så tydelig hvor vondt hun har det. Får mest lyst til å "adoptere" henne og hjelpe henne på fote igjen, jeg.
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #10 Skrevet 16. oktober 2007 Hi hi, kan du ikke gjøre det, Mom2Two? Hadde vært stilig ;-)
Sånn kan det gå Skrevet 16. oktober 2007 #11 Skrevet 16. oktober 2007 Var flere som reagerte på dette punktet i dommen ja... "Blant de harde kravene dommeren stilte, var punktet om at hun ikke skal være naken sammen sine to små det mest oppsiktsvekkende." http://www.seher.no/cm/SeHer/Kjendisnytt/JetZ!/1.653231
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå