2små*og en på vei:) Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 er nett som at armen sover visst dere skjønner..vert sånn i hele dag, ligger ikke på den siden engang..helt ut i fingertuppene og opp i skulderen.. noen andre som har hatt det noen gang?
Gjest mphs Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har det slik. Har det noen ganger til vanlig når jeg ikke er gravid på grunn av tung jobb. Men både sist og nå når jeg er gravid er det hver natt og kveld og kan være ganske så vondt. Jeg har til nå tatt to timer med dybdemasasje og håper det skal hjelpe.
Labambie Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Har det sånn jeg og! Mest i venstre arm,noen ganger i begge.. Hva kan det egentlig komme av? Fæl som jeg er tenker jeg bare det værste, blodpropp osv..
2små*og en på vei:) Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2007 jah er ganske ubehagli..var hos legevakten i ettermiddag.Men der var bare en danske som ikke forstod meg, og jeg forstod ikke han heller..målte ikke blodtrykket mitt engang! ubruklige legevakter!!! fingrene hovner opp sånn avogtil også, å mister på en måte følelsen i armen..lurer på om noe ligger i klem eller noe..
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Dette er helt vanlig. Er Carpal Tunnell Syndrome, noen nerver i albuen (tror jeg) som kommer i klem. Blir gjerne verre når man er gravid pga mer væske i kroppen som kan føre til press på nervene. Går an å operere hvis det blir plagsomt senere. Har dette også til vanlig, men blitt endel verre nå i svangerskapet. Jobbe på avdeling hvor slikt blir operert, så er nokså sikker på dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå