Gå til innhold

fra positiv test til negativ:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

tok en test søndag på ikm-dagen. Den var ganske svak, men veldig tydelig. Torde ikke helt å tro på det, så jeg tok en ny på mandag morgen. Den var litt svakere, og i morgest var den nesten negativ. Har såvidt begynt å spotte nå. ja, ja .Så lenge var Adam og Eva i paradis....

 

Får håpe det er et godt tegn da, at egget nesten festet seg. Kanskje det går bedre neste måned? Ble en liten nedtur i dag, selv om jeg prøvde å forberede meg på det. Stoler ikke på svake tester.

 

Håper det går bedre med mange av dere andre her inne denne uka, da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann. Så utrolig kjipt!! Du har sikkert fått med deg at jeg opplevde det samme...Testet svakt positivt 6 dager før IKM, og 5 dager før IKM, men de to dagene etter der igjen var testene dønn negativ..I dag har jeg ikke testet, og om to dager har jeg IKM. Følte jeg hadde litt symptomer en periode, men ingenting i går og i dag. Ingen tegn til TR her i gården, så skal vel begynne med sånne eviglange sykluser nå i tillegg:-(

 

Klem.

Skrevet

Har selv hatt sånne, 3 ganger. Det er dette som heter biokjemisk og er visst ganske vanlig, men det er som regel oss som tester tidlig som vet om det. De fleste andre, som tester etter ikm, tror bare de har en forsinket mens...

Skrevet

Hvordan går det med deg, snart4barn?Har du fått TR?

 

Ingen TR her i gården, men bare negative tester..Pussig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...