har4barn Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 tok en test søndag på ikm-dagen. Den var ganske svak, men veldig tydelig. Torde ikke helt å tro på det, så jeg tok en ny på mandag morgen. Den var litt svakere, og i morgest var den nesten negativ. Har såvidt begynt å spotte nå. ja, ja .Så lenge var Adam og Eva i paradis.... Får håpe det er et godt tegn da, at egget nesten festet seg. Kanskje det går bedre neste måned? Ble en liten nedtur i dag, selv om jeg prøvde å forberede meg på det. Stoler ikke på svake tester. Håper det går bedre med mange av dere andre her inne denne uka, da!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Heisann. Så utrolig kjipt!! Du har sikkert fått med deg at jeg opplevde det samme...Testet svakt positivt 6 dager før IKM, og 5 dager før IKM, men de to dagene etter der igjen var testene dønn negativ..I dag har jeg ikke testet, og om to dager har jeg IKM. Følte jeg hadde litt symptomer en periode, men ingenting i går og i dag. Ingen tegn til TR her i gården, så skal vel begynne med sånne eviglange sykluser nå i tillegg:-( Klem.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Har selv hatt sånne, 3 ganger. Det er dette som heter biokjemisk og er visst ganske vanlig, men det er som regel oss som tester tidlig som vet om det. De fleste andre, som tester etter ikm, tror bare de har en forsinket mens...
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Hvordan går det med deg, snart4barn?Har du fått TR? Ingen TR her i gården, men bare negative tester..Pussig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå