Gå til innhold

pupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann! ;)

er i uke 14 og lurer på om puppene kan begynne ganske sent å vokse????? Har hørt at mange allerede har økt i str på BH.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mine har ikke vokst noe, og jeg er i min 24 uke.

Skrevet

De trenger ikke å vokse så mye i starten, kommer jo an på hvor mye du legger på deg utenom. Her har jeg store pupper fra før, og de har nesten ikke vokst. Det brune er blitt større og brytvortene, men ikke selve brystet. Jeg syns det er deilig at de ikke tar helt av, er kjipt å måtte kjøpe masse nye BHer nå... Tror dette med pupper er veldig individuelt. Men legger en på seg mange kilo er det klart at det legger seg flere steder, som i puppene. Jeg har lagt på med ett kilo el noe...

Er forresten i uke 21

Skrevet

Jeg tror det er ganske store variasjoner. Noen forteller at puppene ikke begynte å vokse før fødselen, men at de vokste mye da når melka kom. Så det kan sikkert være lurt å kjøpe en amme-bh i en str større enn du bruker nå i alle fall. Har hørt at puppene uansett ikke vokser så mye i 2.trimester, det har stemt hos meg. Litt har de vokst, men det var mest i 1.trimester, egentlig.

Skrevet

Det er i hvert fall vanlig å bli størrelse Dolly Parton når melka kommer! Jeg brukte c-cup før forrige svangerskap, da melka kom da måtte jeg ha e, og den var trang, gulp :-o Haha! Ser helt sprøtt ut.

Skrevet

Jeg har gått fra B til D-cup, puppene har blitt gradvis større, er i uke 21 nå.,

I forrige svangerskap ble de ikke så mye større i løpet av hele svangerskapet.

Skrevet

Håper ikke de blir noe større nå!!

Har gått opp fra F til G cup, er 15 uker. Sist jeg ammet fikk jeg kanon store pupper, følte at puppene kom inn i rommet før meg. hehe...

Store pupper er ikke bestandig en velsignelse, men de er store og fine da! Kunne gjerne tenkt meg pupper i 3 str mindre, får sikkert det ønsket oppfylt etterhvert som årene går :) fine lange saggepupper!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...