Gå til innhold

Typen min har tatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

verdens fineste,øffeste og mest sexy tattoovering på underarmen...

Navnet til sin datter!!! ÅÅÅÅÅÅHHH, han er så god!

Den er drittøff, skal legge ut bilde av den når han er ferdig med den, satt 3 timer i dag og skal fortsette med den imorgen... :)

Tøffingen min, og han som er livredd øyedråper...hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva i all verden heter hun da ? Når det tar sååå lang tid ??? Synes 3 timer var utrolig lenge for et navn...

Skrevet

nååååååh så søtt!!!!!

Skrevet

Hun heter Ada Constanse Aurora Mikaela Lauritzen Grønli Ullereng...

Haha neida, hun heter ikke mer enn Thea, men tattisen er veldig avansert,og grunnen til 3 timer i dag var også 1 time med tegning fram og tilbake på armen får å få den helt perfekt, nsvnet er ferdig, imorgen gjennstår dekoren rundt :)

Skrevet

enig,det er veldig sexy ;)

husker deg fra bim,hehe..:))

husker du fortalte at grunnen til nicket ditt var en t skjorte med i have the golden ticket eller noe sånt..:))

Skrevet

He-he, bra man har ulik smak, jeg kan ikke tenke meg noe mer blodharry enn å tatovere barnas navn...

Skrevet

Kine:ja det stemmer,hyggelig å bli husket:) husker deg også:)

Mom2two: jess, det er jeg også veldig glad for,men tattooveringer med dødningshoder etc,det syntes jeg er blodharry!!! hehe

Skrevet

Gud så glad jeg er for at faren min ikke flyr rundt med navnet mitt tattoert på armen. Enig, det er blodharry. heller en far med dødningshoder og pin-up damer en navnet mitt altså. *grøss*

Skrevet

ja det er jeg så enig i !!

dødningshodet og viking opplegg..DET er harry..eller sånne anker som sjømenn hadde..hahah :P

Skrevet

(S)Tinkerbelle, det er navnet til babyen vår da...hehe, ikke navnet mitt, den er for drøy, hva som helst kan jo skje mellom oss , men datteren hans vil for alltid bli i livet hans :)

Skrevet

PS: Jeg synes alle tattiser er blodharry, jeg:-p

Ser bare tacky og vulgært ut, og er vel rimelig passè...

Skrevet

Var jo det jeg sa, jeg hadde syntes det vært ytters pinlig om min FAR hadde mitt navn!!! Altså jeg er jo en datter av en far.. det er du også. Hva hadde du synes om han fløy rundt med ditt navn tattovert på armen? Din far altså? pinlig, ytters harry og en sånn 'jeg-er-så-kul-fotball-dude-fra-england' sak. Usj.

Skrevet

stinkerbell:

jeg hadde faktisk vert stolt jeg...:)

Skrevet

*grøss* Jaja.. godt smaken er delt.

Skrevet

Enig med tinkerbelle, vent til hun blir litt gamlere da synes nok

hun også at det er flaut at hennes far går rundt med navnet hennes på seg.

Nei det blir bare for dumt.

Skrevet

Ja, nå skjønte jeg det :P hehe, trodde du trodde at han tok mitt navn jeg...hihi :)

Nå er vel min far i en litt annen genersjon, hvor dette ikke er veldig normalt, men jeg syntes det er dritstilig, om Beckham og Riise har det også, så syntes vel de også det er kult da??

Og en ting til, man må vite at det står et navn der får å se det...skal legge ut bilde i morgen :)

Skrevet

Den kan fint forandres til en vanlig tribal om han ønsker det, det var noe vi tenkte på. Har sitti lenge med tankene, før han gikk til handling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...