*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Veldig usikker nå! er i 6pp, og har hatt litt uregelmessige sykluser. 28-30ds. Etter min beregning har jeg IKM 21 el 22 okt. Den siste uken har jeg hatt flere "symptomer?": smerter i korsryggen, hodepine, fryser!! og har fått endel små kviser. Har ikke ømme bryst, men de har blitt litt fyldigere. Murring og rumling i magen. Håpet at dette var gode tegn, men i dag kom TR!? flere dager før tiden.. Lurer på dette med festeblødninger, kan det være det jeg har? ser at andre her inne har hatt bare "litt på papiret", men det var ganske mye i trusa tidlig i dag (selvfølgelig helt uventa, på jobb!) TR pleier vanligvis å starte med mørkt slim, men har ikke vært mørkt i dag. Det har blødd lite utover dagen, og nå er det bare litt som kommer på papiret. Er det noen her som vet noe om protein/ eggehvite i urinen? Testet urinen med stix 2 ganger i helgen, og begge gangene var det protein 3+. Er det et bra eller dårlig tegn? Noen som har synspunkter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå