Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Kan du fortelle litt om hvordan datteren din hadde det når hun hadde Kiss? Vi lurer nemlig på om mini kan ha dette og venter på time hos mt nå, men greit å høre om andres erfaringer. Vi tror han i så fall har en relativt lett grad av Kiss 1.
Cat.68 Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 jenta mi hadde vanvittige kolikksmerter og klarte ikke å suge noe særlig fra brystet. Hun hadde en nakkevipp og bananformen på kroppen. men det kanskje absolutt tydligste tegnet hun hadde var en enorm bakober bøy på hodet når hun låg på siden og sov. Hodet var så spent bakover at hun nesten traff rumpa.Andre symptomer var hard og rar avføring. det var da jeg kom over www.kiss-kidd.no at jeg virkelig skjønte at jenta mi måtte ha kiss.Hun hadde en blanding trur jeg av kiss 1 og 2 lykke til.
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Takk for det :-) Nei gutten min har ikke noe av dette, han bøyer seg ikke bakover eller i bananform i det hele tatt, men han har hatt store magesmerter ofte og mange andre symptomer. tror nok ikke han har det noe alvorlig om han har dette, men en lett grad. Takk for at du svarte :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå