Gå til innhold

Hvordan merker enn en MA?

Verdens peneste gutter er mine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 15+1 i dag og livredd for en MA. Jeg har av og til litt vondt i magen og den strekker seg. jeg er ellers frisk bare trøtt og sliten om kveldene da. Men jeg lurer på hvordan enn merker at enn har hatt en MA. Jeg føler ofte at det flakser en sommerfugl i magen min men vet ikke om det er liv eller ikke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt en SA, og en MA

SAen merket jeg ved at jeg våknet opp med litt lyserødt blod i trusa om morgenen. Deretter økte det på, og jeg fikk veer som også økte på i smertestyrke. Etter to dager var det endelig over, og alt var kommet ut av seg selv. (slapp utskraping)

Ved MAen merket jeg absolutt ingenting før i uke 13 (ultralyden viste en tom fostersekk som hadde sluttet å vokse i uke 6...). I uke 13 oppdaget jeg bare bittelitt brunlig dråpespor. Oppsøkte da legevakten som etter mye om og men sendte meg på sykehuset hvor jeg fikk ul. Den viste som sagt en tom fostersekk. Jeg fikk en utskraping morgenen etter.

Skrevet

Noen merker det ikke, andre får sterke smerter, og noen mister bare graviditetssymptomene sine.

Skrevet

Jeg gruer meg bare så veldig til UL, er så redd det har skjedd noe med den lille i magen. Hvor stor er sjansen for en MA egentlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...