Elletuppa Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Vi lure på å dra dit i vinter, men er usikker da vi har hørt at de er en feste plass..... Noen med erfaringer? Noen som vet om de e langt fra Playa de Ingles til Maspalomas? Vet de e rett ved siden av hverandre, men kan man gå mellom de to plassene?
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Vi lå på Jardin del sol for noen år siden. Der kunne jeg godt hatt med snuppa. Merket ikke så mye til festinga, men har hørt at det skal være en festplass. Vi var ikke så mye ute om kveldene heller, så vet jo ikke hva som foregikk utenfor hotellets vegger... Det som plaget meg var alle "loddselgerene". De var ganske innpåslitne og tok ikke et nei for et nei. Shopping av også et ork, for selgerne var ganske pågående. Vi shoppet en del i San Fernando, der hvor lokalbefolkningen handlet. Der var det også billigere. Jeg likte Maspalomas kjempegodt. Litt høyere standard her. Vi tok taxi mellom de to byene.
Elletuppa Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2007 Takk. . .huff va så usikker her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå