Gå til innhold

Erfaringer fra Playa de Ingles?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lure på å dra dit i vinter, men er usikker da vi har hørt at de er en feste plass..... Noen med erfaringer? Noen som vet om de e langt fra Playa de Ingles til Maspalomas? Vet de e rett ved siden av hverandre, men kan man gå mellom de to plassene?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi lå på Jardin del sol for noen år siden. Der kunne jeg godt hatt med snuppa. Merket ikke så mye til festinga, men har hørt at det skal være en festplass. Vi var ikke så mye ute om kveldene heller, så vet jo ikke hva som foregikk utenfor hotellets vegger...

 

Det som plaget meg var alle "loddselgerene". De var ganske innpåslitne og tok ikke et nei for et nei. Shopping av også et ork, for selgerne var ganske pågående. Vi shoppet en del i San Fernando, der hvor lokalbefolkningen handlet. Der var det også billigere.

 

Jeg likte Maspalomas kjempegodt. Litt høyere standard her. Vi tok taxi mellom de to byene.

Skrevet

Takk. . .huff va så usikker her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...