1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 jJeg var igår...veldig bra så det ut der...di har en sånn extra stor hjemmekoslig fødestue med større badekar..den har jeg lyst på...tihi. Var på UL også hun tok seg så mye som 10 min eh :-/ til hele undersøkelsen menmen ellers sto alt bra til med babyn. dete er jo det som er det viktigste.
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Så det er det det brevet vi fikk gjelder? Omvisning og vekstkontroll? Har ikke vært der, har time 23. så det blir neste tirsdag Fikk du noen ny termin eller beholdt du den gamle?
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2007 Ja det er nok det det gjelder..rart det ikke sto hva det gjalt da..jeg fikk ikke ny termin(sa hu ingenting om)..hu brukte bare 10 minutter forta seg skikkelig..å det er hun som er sjef på føden i skien...rart at di ikke skjønner at vi vil ha god til til å bli forklart ting åsånn assa...Men alt sto jo bra til da så er vel det som er viktigst... Var på jordmor kontroll igår å..gått opp 10.5 kilo...herregud..syntes det er syyykt mye..vet ikke helt hvor det har lagt seg da for ka ikke se det annet enn på magen men fikk litt sjokk når jeg sto på vekta...blir spennende når du skal da... Fikk en koslig jordmor som viste oss rundt på føden ivertfall....
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Så du fikk ikke vite noe om størrelsen i forhold til hvor langt du er på vei og sånn? Det var rart.. menmen.. de vet nok hva de gjør Jeg var på ultralyd på fødeavdelinga for et par uker siden, for jeg har fått utposning på nyrene, typisk.. Så da fikk jeg se den lille snuppa Men jeg sier ikke nei takk til en gang til Jeg har gått opp masse jeg og.. men jeg la på meg veldig mye de første ukene, det er vanlig for gravide i min familie, lucky me.. not.. Så har jeg lagt på meg javnt utover.. orker ikke tenke på hvor mye det er totalt engang.. I tillegg var jeg 2 uker i Gran Canaria, og 2 uker i Thailand rett før jeg ble gravid, og det var ingen slankekur, så rakk ikke få av meg det før jeg ble gravid heller.. Menmen, jeg bærer jo tross alt ett nytt liv i magen, så det er verdt det.. Får heller ta mange trilleturer og være flink når hun er ute
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2007 nei hu målte jo hode å mage å greier men skreiv ikke opp noen mål på noe papir eller sa noe om det..bare at alt så bra ut. Får stole på det siden hu er SJEF liksom..hu må vel duge til å ta en ULTRALYD da... oj..utposing det hørtes ikke bra ut..men håper ikke det er no farlig da.:/ nå gleder jeg meg bare til tuppa kommer ut..Siste dag på jobb idag så ser hvertfall frem mot å ha friiiii det blir så godt...et par turer til oslo å rundt forbi å begynne å trimme litt så går nok tiden fort. Vi har jo ALT klart nå å da..litt tidlig ute kanskje..hehe Har dere kjøpt inn alt eller..? Forresten jeg mangle sånn febertermometer..trur d er det eneste..
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Ja, hun visste nok hva hun drev med hvis hun var sjef =) Tror jeg skal spørre litt når jeg skal dit til Tirsdag, om hva de synes om størrelsen i forhold til terminen og sånn. Jeg har nemlig på følelsen at snuppa kommer før terminen, men det er jo bare å vente å se Net sånn ut posning er ikke farlig, det er bare vondt, men det gir seg med en gang etter fødselen heldigvis =) Så deilig at du er ferdig med jobben, da kan du bruke dagene til å slappe av og lade opp føre bebisen kommer =) Tiden kommer nok til å gå kjempefort! Vi har handlet så og si alt.. Mangler stellprodukter og kluter, men det skal jeg handle til uka Kan kanskje hende jeg kommer på en ting nå og da jeg har glemt, men det viktigste er iallefall på plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå