Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Er det vanlig at svigermor er sjalu på sin svigerdatter? Hun har tatt over sønnen hennes og bestemmer atpåtil over barnebarna?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 før jeg ble gravid så var "svigermor" hyggelig som bare d mot meg,men etter hun fikk vite at jeg var gravid,at jeg å hennes sønn ventet barn ble hun skikkelig frekk å spydig. i følge henne kan jeg visst nok ikke holde min egen unge rett engang. når vi er på besøk hos de kommer hu å tar sønnen min fra meg og jeg må ta han tilbake visst han hyler å skriker eller visst han skal ha mat, føles som om hu ikke vil la meg ha min egen sønn. så om hun er sjalu eller bare ikke liker meg d vet jeg ikke,men slitsomt er d hvertfall...
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 sånn har jeg å d.. når jeg hadde fått lille mann kom dem på besøk(bor i en annen by). men d som var at jeg fikk ikke trille vogna,ikke stelle han,ikke gi han mat,ingne andre enn hun fikk holde han.. er ikke d en sinsykt dårlig behandling av oss somforeldre og andre i familien?? dem kommer på besøk snart,gruer meg,må si jeg gleder meg til hun reiser igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå