Lilly 79 Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Kan du ikke bare holde deg for god til å fortelle alle her at det du sier er en lov, alle BØR gjøre som deg, osv. Jeg er rett og slett litt lei av hele deg, det fantes en tid jeg fant deg underholdende, men nå er visst den epoken over. Du gnåler i vei om at "alle har råd til å avse en tjuekroning" osv, flott at du er så engasjert for all del, men vet du hva? Folk avgjør selv hvem de ønsker å støtte, og det å støtte alle organisasjoner som finnes fatter vel du også at er helt umulig. Om du ønsker respekt for dine meninger, bør du jammen meg ta deg selv en titt i trynet, og respektere de som faktisk har andre meninger enn deg.
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Jammen, hele poenget er jo at folk faktisk har råd til 20 kroner og hvis man ikke synes barn som er rammet av HIV/AIDS er viktig nok , så må det seriøst være noe galt i topplokket som ananas biter sa så bra..... Selv om du gir 6000 kr. i løpet av året så har du jammen råd til en 20 kronig til....
så var vi 4 Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 20 kroner her og 20 kroner der blir fort 40 kroner. hva andre gjør skal vel du drite langt i. Det er faktisk ikke alle som prioriterer som deg.
Lilly 79 Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2007 Og en 20 kroning til, og en 20 kroning til eller? Som sagt må man ha grense på givergleden også. Det er ingen glede å gi, når man gir utover evne. det finnes overhodet ikke noe påvist galt i topplokket mitt, og det at ananasbiter hevder at man trekker inn fadderbarn som en unnskyldning for ikke å gi, tar hun feil. Det er ikke en unnskyldning, men en grunn.
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Ikke god nok grunn nei... Nå er det vel strengt tatt bøssebæreinnsamling maks 2 ganger i året....
Lilly 79 Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2007 Vel, det synes du. jeg synes det er mer enn god nok. vi er forskjellige, lær deg å respektere at man kan ha ulike meninger. Du oppfører deg som en drittunge. "Jammen, jammen, jeg vil ha viljen min!!"
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Men du respekterer jo heller ikke min mening..Jeg mener at alle har råd til 20 kr. og bør gi minst 20 kr. Og jeg mener at de som ikke gir er kalde, ufølsomme og egoistiske som ikke greier å se litt lengre enn nesetippen om ting som skjer her i verden...
Nit@™ Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 bøssebæreinnsamling? Samler de inn folk til å bære bøssene da? Ha ha ha.. Kanskje du ikke er så perfekt likevel neffi
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #10 Skrevet 16. oktober 2007 Perfekt har jeg aldri sagt jeg er!!! det er jeg da heller ikke, ingen er det, men jeg prøver da og hjelp det jeg kan og hvor jeg kan..men langtfra perfekt.
Lilly 79 Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg respekterer for all del at du mener at ALle bør gi, det har du rett på å mene såklart. Men å danne deg meninger om at jeg er en kald og ufølsom person på det tynne grunnlaget der, respekterer jeg ikke. Du skulle visst hvor mye kjærlighet og omsorg jeg har å gi du!:-)
Lilly 79 Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 16. oktober 2007 Nei, det har du helt rett i.
Giftmamma med2jenter Skrevet 16. oktober 2007 #14 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg vil jo påstå det er ditt topplokk det er noe galt med, om du mener alle har råd til å gi litt.. Det vet du jo faktisk ikke ingenting om...
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #15 Skrevet 16. oktober 2007 Ikke kom å si at alle ikke har 20 kroner å gi til barn som er rammet av HIV/AIDS, det lyver du rett og slett!!!!
Lilly 79 Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 16. oktober 2007 Tssss..... Hiss deg ned, det er ikke bra å bli så klikking`s.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 16. oktober 2007 #17 Skrevet 16. oktober 2007 Nei, jeg har faktisk ikke råd til å gi 20 kroner til alle gode saker her i verden det hadde vært flott å støtte! Det er mange ting jeg kunne tenkte meg å støtte, men siden det ikke lar seg gjøre fordi jeg ikke har nok penger så blir det til at jeg har valgt meg ut noen organisasjoner jeg føler ekstra for. Så her er det kreftforeningen og kreftsyke barn istedet + leger uten grenser. Det er flott at du brenner for barn som er rammet av HIV/AIDS, og da skal du få støtte dem alt du orker. Selv om det da kanskje går på bekostning av en sake jeg brenner for.. Men hva med å ta litt selvkritikk her, og heller være glad for de som faktisk sier at de har tenkt å støtte saken du brenner for!
Cat.68 Skrevet 16. oktober 2007 #18 Skrevet 16. oktober 2007 Det var godt sagt "titten på hjørnet". Slik er det her også. Hade jeg støttet alle de sakene jeg ville ha støttet hadde jeg ikke hatt penger igjen til min egen familie. Men ja jeg skal gi bøssebærerne en slant ;o))
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #19 Skrevet 16. oktober 2007 Men det er jo det jeg mener...at vi faktisk har råd til å gi LITT når bøssebærrene kmmer.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 16. oktober 2007 #20 Skrevet 16. oktober 2007 Men jeg sier jo motsatte av det du mener... Jeg har IKKE råd til å gi litt når bøssebærerne kommer fordi selv om dette er en god sak så prioriterer jeg andre gode saker! Akkurat som du kanskje ikke gir til saker jeg brenner for og gir mye til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå